• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 11:51

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Ik heb de volgende opdracht op mijn schoot geworpen gekregen en ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken,

voor een faiiliet concern zijn er een x aantal klanten in het bezit van een extra product verzekering.

Het bedrijf 3rd party wat deze reparaties etc uitvoert geeft nog een week support.

Ons bedrijf gaat dit overnemen. Er moet een intake uitgevoerd worden en een polischeck. en er moet een computersysteem aan gehangen worden.

Hoe zou je dit aanpakken? Tips izjn welkom.

Ik dacht zelf aan een intake systeem --> database --> 1e lijs support en inname en daarna doorsluizen naar eventuele support

welke informatie is relevant om te weten bij de intake?

The Sartorialist

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Kan aan mij liggen maar ik zou hier een professionele en capabele partner bij zoeken, geen hulp op een open forum vragen... * curry684 ziet de topics @ Kassa!-forum al verschijnen....

Professionele website nodig?

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 14:38

samo

yo/wassup

Is dat niet enorm product/project/situatie/klant/relatie/contextafhankelijk?
Zelf dacht ik aan intake --> verwerking --> controle --> behandeling
Maar ja, misschien zit ik er naast?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:55

Sorcerer8472

Mens sana?

Als je dit moet vragen is het gedoemd te mislukken. Je hebt ervaring nodig als je zoiets opzet. Er zijn erg veel dingen die mis kunnen gaan.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 11:51

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
klopt

nornaal is dat ook zo, maar dinsdag is de laatste dag dat het huidige support bedrijf ondersteuning verricht, dus helaas is het een houtje touwtje kwestie geworden. Dat e.e.a niet perect werkt is geen probleem, het is echt een "duim in het gaatje van de dijk"oplossing

The Sartorialist

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

Waarom wil jouw bedrijf iets overnemen waar ze kennelijk niet voldoende verstand van hebben? Zeker op het uitvoeren van reparaties op basis van verzekeringen (garantie dus) is geen winst te behalen (lijkt mij).

Wat zegt de curator ervan?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• ZuzZoo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

Klopt vraag eens na bij de curator. Die heeft vast en zeker ervaring met doorlopende support door derden.
Heb je je bedrijf wel in zekerheid gesteld mocht er iets mis gaan met een produkt?

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:38
Over wat voor aantallen hebben we het?
Pagina: 1