Hier baal ik van. Als ik torrents ga downloaden loopt mijn computer na een korte tijd vast. Eerst kun je met je muis ineens niets meer aanklikken. Waarna na enkele seconden ook het muisicoontje niets meer doet. Enige optie op dat moment is een dikke reset.
Wat heb ik al gedaan:
- Spyware verwijderen
- Virusscan
- Registry cleanup
Niets helpt. Ik denk over een herinstallatie van mijn computer. Gewoon omdat ik dan zeker weet dat ie weer helemaal schoon is. Of heeft iemand nog een specifiek helder idee van wat ik nog kan proberen?
Ik weet dat een vastloper natuurlijk aan heel veel dingen kan liggen, maar het gebeurt echt alleen als ik die torrentclient opstart. Het maakt ook niet uit welke client, daar ik eerst Vuze had en toen uTorrent. Beide veroorzaken het probleem.
Bedankt!
MeanRat
Wat heb ik al gedaan:
- Spyware verwijderen
- Virusscan
- Registry cleanup
Niets helpt. Ik denk over een herinstallatie van mijn computer. Gewoon omdat ik dan zeker weet dat ie weer helemaal schoon is. Of heeft iemand nog een specifiek helder idee van wat ik nog kan proberen?
Ik weet dat een vastloper natuurlijk aan heel veel dingen kan liggen, maar het gebeurt echt alleen als ik die torrentclient opstart. Het maakt ook niet uit welke client, daar ik eerst Vuze had en toen uTorrent. Beide veroorzaken het probleem.
Bedankt!
MeanRat