Verwijderd

Topicstarter
hallo,
voor mn vader ben ik op zoek naar een 42 inch LCD tv. (maximale breedte van de kast is 104cm, een 46 inch beeld is 102, dus mocht er een 46 inch tv zijn met een rand van 1 cm dan kan dat ook
de eisen:

interne decoder icm ziggo (ziggo gecertificeert is dit toch)
prijs to max 1000,-
full hd

Een zoektocht op kieskeurig levert nog 22 modellen op, waarbij de prijs varieert van 500 euro tot 1000.
Waar zit dit prijsverschil in , oudere modellen?
dit model lijkt mij wel aardig, p
Panasonic TX-L42S20
anasonic is ook een goed merk icm lcd, maar zijn er nog andere aanraders?

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Prijsverschil kan idd zitten in hoe oud model is, maar ook in dingen als de gebruikte techniek (LED vs. LCD, edge-lit vs. back-lit, 50Hz, 100Hz, 200Hz, etc.)

Als ik jou was zou ik eerst eens kijken bij zowel de Tweakers price-watch als Kieskeurig eens kijken wat de populaire en goed beoordeelde modellen zijn. Lees vervolgens ook de commentaren goed, want daar staat nog wel eens nuttige info in. Bijvoorbeeld dat veel gebruikers ervaren dat de TV stiekem toch niet goed met Ziggo werkt ofzo. Daarbij kun je ook in de verschillende topics hier op het forum kijken.

Vervolgens kun je dan bij sites als www.hdtvtest.co.uk www.trustedreviews.com www.cnet.com gaan kijken of ze een review hebben van die tv.

Als je dan een paar modellen hebt uitgekozen, zou ik als laatste ook nog in de winkel gaan kijken met die modellen in het hoofd om ze in eens in het echt te bekijken. Overigens kun je beeldkwaliteit vaak niet echt goed in de winkel beoordelen. Op de een of andere manier zijn duurdere tv's altijd aangesloten op een Blu-Ray speler en hebben de goedkope tv's kabeltelevisie opstaan. Verder is het omgevingslicht niet natuurlijk en hangt de beeldkwaliteit ook nog eens behoorlijk af van de instellingen.

Verwijderd

Topicstarter
wat mij opvalt is dat als ik op sites zoals kieskeurig zoek met bovenstaande parameters (budget tot 1000 + ziggo gecertificeert), ik op 1 na alleen maar LG tv's voorgeschoteld krijg. is het zo dat andere merken niet met ziggo werken?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:23
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:05:
is het zo dat andere merken niet met ziggo werken?
Dat kun je gewoon op de site van Ziggo vinden.