Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Zoekoverzichten paginanummers opmaak mist op '...'

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
In navolging van [CSS] Text zonder class een stijl meegeven ontbreekt in de zoekresultaten en posthistory om de '...' ook nog een <b> of <span class="abbr"> Deze zijn nu dus niet op te maken :9

Voorbeelden in: posthistory en zoeken
Bij het zoeken zijn het <inputs type="submit">'s in een .buttonnav. Bij het postoverzicht <a class="buttons">'s eveneens in een .buttonnav.

Paginanummers

Template: tweakers + tweakers_ng
Prio: low

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt het over de puntjes toch tussen 3 en 12... Wat voor soort styling zit je zelf aan te denken? Aan de HTML te zien valt er wellicht wel wat te stylen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
De CSS etc. heb ik zelf al gedaan (Twylight: Betere pagina-navigatie op GoT) Maar zolang er geen html omheen staat om te targetten is het lastig opmaken :P

En als je het eerste topic wat ik link door had genomen had je kunnen zien dat dit bij een ander gedeelte op de site opgelost is met een <span class="abbr"> of een <b> er omheen zoals ik ook in m'n eerste alinea zeg

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wiethoofd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:57:

En als je het eerste topic wat ik link door had genomen had je kunnen zien dat dit bij een ander gedeelte op de site opgelost is met een <span class="abbr"> of een <b> er omheen zoals ik ook in m'n eerste alinea zeg
Ik had je misschien moeten quoten, maar dacht te reageren op je strekking van je verhaal, namelijk:
Deze zijn nu dus niet op te maken :9

Ik vind het dan apart dat je reageert met
Wiethoofd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:57:
De CSS etc. heb ik zelf al gedaan (Twylight: Betere pagina-navigatie op GoT) Maar zolang er geen html omheen staat om te targetten is het lastig opmaken :P
Dat kan ik natuurlijk niet weten. Ik ben ook geen devver van Tnet die bepaalt wat voor structuur er wel of niet komt, ik wilde alleen helpen, mocht er wel styling benodigd zijn ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Fixed in SVN

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.