Macbook Pro scherm komt tegen onderkant van de macbook aan.

Pagina: 1
Acties:

• rkoestering
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Beste,
Afgelopen december heb ik mijn macbook pro 15" aangeschaft. Maar nu merk ik de laatste tijd als ik mijn scherm open en dicht klap dat er aan de linkerkant waar de oplader zit, het scherm stroefjes tegen het kleine grijze gedeelte komt, ik weet niet zeker of dit al aan het begin was toen ik het hem kocht maar ik dacht van niet.

Weet iemand of dit vaker voor komt en wat ik hieraan kan doen?

[ Voor 5% gewijzigd door rkoestering op 21-11-2020 11:51 . Reden: naam uit google halen ]

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07-2025
maak er is een foto van voor de verduidelijking? ikzelf wordt hier (op moment) niet heel erg wijs uit...

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• rkoestering
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Je ziet niks het is ook als het scherm bijna dichtgeklapt zit.
Het is ongeveer het stukje boven de linker boks.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica