Toon posts:

Dataverkeerbug Windows Phone 7 komt door Yahoo Mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte redactie,

Even over nieuws: 'Dataverkeerbug Windows Phone 7 komt door Yahoo Mail'

Misschien handig om aan de hand van de reply die ik hier onder quote het artikel te herschrijven:
Ik suggereer herschrijven omdat het dan overkomt alsof je in ieder geval weet dat MS het "probleem" van terugschakelen naar 3G in ieder geval deels heeft "gevonden". Nu straalt er een beetje van het artikel af dat mijn favoriete nederlandstalige IT nieuws site volledig in het duister tast over de onderwerpen die ze brengen :+ Vooral als de informatie terug te vinden is op diezelfde site :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2011 00:24 ]

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
Nou, in het duister tasten is wat overdreven. Ik begreep dat 3g werd verbruikt terwijl wifi aanstond; niet op het moment dat een telefoon wifi uitschakelt om stroom te besparen, maar tijdens gebruik.

Ik ben helemaal geen stagiair

Verwijderd

Topicstarter
Joost schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:21:
Nou, in het duister tasten is wat overdreven. Ik begreep dat 3g werd verbruikt terwijl wifi aanstond; niet op het moment dat een telefoon wifi uitschakelt om stroom te besparen, maar tijdens gebruik.
Sorry, ik vergeet nog weleens een aantal dingen.

1: Je kent me niet
2: Geen lichaamstaal

Het is lekker overdreven geschreven inderdaad, maar zo bedoel ik het niet hoor :) Het zou alleen tof zijn als Tweakers misschien nog een extra bron of een belletje naar MS kan doen om de toch nog vrij hardnekkige "WinPhone 7 Wifi is stuk want switched naar 3G" geruchten de wereld uit te helpen.

Helaas ben je geen journalist, anders zou ik zeker hebben geroepen dat het je journalistieke plicht zou zijn :P

Maar ga je d'r nou nog wat mee doen? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2011 10:09 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:08:
[...]

Sorry, ik vergeet nog weleens een aantal dingen.

1: Je kent me niet
2: Geen lichaamstaal

Het is lekker overdreven geschreven inderdaad, maar zo bedoel ik het niet hoor :) Het zou alleen tof zijn als Tweakers misschien nog een extra bron of een belletje naar MS kan doen om de toch nog vrij hardnekkige "WinPhone 7 Wifi is stuk want switched naar 3G" geruchten de wereld uit te helpen.

Helaas ben je geen journalist, anders zou ik zeker hebben geroepen dat het je journalistieke plicht zou zijn :P

Maar ga je d'r nou nog wat mee doen? :+
Blijkbaar ken je Joost ook niet... Antwoord op je vraag: nee we doen er niets mee, want Microsoft reageert niet op geruchten.

Verwijderd

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:59:
[...]

Blijkbaar ken je Joost ook niet... Antwoord op je vraag: nee we doen er niets mee, want Microsoft reageert niet op geruchten.
Blijkbaar is Joost journalist, ik wist niet dat hij meer deed dan het redactiewerk bij Tweakers. Excuus. Uit zijn ondertitel blijkt in ieder geval niet dat hij wat anders is dan "redacteur". Voor Tweakers althans. De rest van zijn leven interesseert mij geen :+

Het is geen gerucht. Het komt bij monde van een MS medewerker:

http://social.answers.mic...43-4fe2-b11b-b7c9b2876d47

Profiel van degene die het antwoord geeft:

http://social.answers.mic...x9y0nJdSMFLs%3d&sp=forums

Dit zou ik zeker niet classificeren als gerucht, het komt tenslotte van een MS medewerker. Wellicht dat MS op basis van haar eigen uitspraken wél reageert?

Aangezien je insinueert dat Joost journalist is zit hij hier natuurlijk bovenop, het zou weleens zo kunnen zijn dat Tweakers een scoop heeft en daar wil je natuurlijk energie insteken... Als journalist... Toch? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 12:42 ]