ik heb een klein probleempje, als ik mijn dell poweredge 1650 opstart (nummer 2 dan) dan gaat deze gewoon normaal aan, start op enz. enz., maar, er is wel een oranje lampje dat aan is, welke ik eigenlijk liever niet zie.
nou weet ik, oranje status lamp = fout.
maar welke fout...
hij geeft geen fout aan bij de POST, ook de RAID controller geeft geen fouten.
en hij is ook heel traag, en nee, niet enkel omdat het een Pentium III is, ik bedoel trager dan normaal.
het mag dan geen top-of-the-line systeem zijn maar hij is echt niet zo traag als het klinkt, maar nu dus wel.
vreemd is, dat dit begon toen ik er ander RAM in gezet heb, welke hij echter wel gewoon accepteerde en ook geeft hij gewoon netjes 4GB RAM aan in de BIOS.
maar goed, misschien toch iets met het RAM, dus nieuwe modules er uit, oude er weer in, maar, geen verschil.
dus dan mogelijk toch niet het RAM, maar wat dan wel?
ik hoop dat iemand een idee heeft, want het is vast iets van het type "o ja" als je het hoort, maar voor nu heb ik geen idee.
nou weet ik, oranje status lamp = fout.
maar welke fout...
hij geeft geen fout aan bij de POST, ook de RAID controller geeft geen fouten.
en hij is ook heel traag, en nee, niet enkel omdat het een Pentium III is, ik bedoel trager dan normaal.
het mag dan geen top-of-the-line systeem zijn maar hij is echt niet zo traag als het klinkt, maar nu dus wel.
vreemd is, dat dit begon toen ik er ander RAM in gezet heb, welke hij echter wel gewoon accepteerde en ook geeft hij gewoon netjes 4GB RAM aan in de BIOS.
maar goed, misschien toch iets met het RAM, dus nieuwe modules er uit, oude er weer in, maar, geen verschil.
dus dan mogelijk toch niet het RAM, maar wat dan wel?
ik hoop dat iemand een idee heeft, want het is vast iets van het type "o ja" als je het hoort, maar voor nu heb ik geen idee.
Uit recent onderzoek is gebleken: treinen rijden NIET op tijd, ze rijden op rails.