Ik ben bezig om voor de jongerensoos waar ik al vrijwilliger werk een karaoke pc te bouwen. Nu begrijp je al dat wij als vrijwilligers vereniging niet bepaald rijk zijn. Daarom worden dit soort dingen meestal gerealiseerd met restjes.. Nu heb ik hier een pc gebouwd met een medion 3500 moederbord. Opzich een oud ding, maar we hoeven er ook niet zo heel veel mee te kunnen.
Nu typ ik dit bericht op de pc die ik gebouwd heb, dus hij doet het verder prima. Echter lukt het mij niet om het geluid aan de praat te krijgen, wat toch wel erg belangrijk is wil je karaoke..
Na flink wat gegoogle kom ik maar niet aan de drivers. Ik ben er wel achter dat de chipset van intel is: namelijk: Intel Brookdale i845D
Maar drivers hiervoor, en dus voor het geluid lijken wel onvindbaar.
Heeft iemand enig idee waar ik de Mobo drivers kan vinden??
Nu typ ik dit bericht op de pc die ik gebouwd heb, dus hij doet het verder prima. Echter lukt het mij niet om het geluid aan de praat te krijgen, wat toch wel erg belangrijk is wil je karaoke..
Na flink wat gegoogle kom ik maar niet aan de drivers. Ik ben er wel achter dat de chipset van intel is: namelijk: Intel Brookdale i845D
Maar drivers hiervoor, en dus voor het geluid lijken wel onvindbaar.
Heeft iemand enig idee waar ik de Mobo drivers kan vinden??