[TC] HP Compaq T5520 en T5530 geen beeld?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:50
Ik heb 3 thin clients cadeau gekregen met alleen 1 nadeel: ik weet niet of ze het doen. Als ik ze aansluit op een scherm dan merk je dat deze wel signaal geeft, maar ik zie helemaal niets. Dit heb ik met alle 3 de thin clients.

De gegevens
Samsung SyncMaster 223BW 22" verbonden via de VGA kabel
2x T5520 Thin client
1x T5530 Thin client

Ze maken wel geluid als ze eenmaal zijn opgestart en mijn toetsenbord geeft ook lampjes aan. Mijn beeld blijft echter continue zwart. Ik heb al op HP gezocht, handleiding erbij gehad, fora's bezocht en hier gezocht, maar ik geen idee of ik misschien iets over het hoofd zie of dat ze gewoon stuk voor stuk kapot zijn.

Iemand ervaring mee?

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:50
Ik weet inmiddels dat ze het wel horen te doen. Ik krijg dus alleen geen beeld. Is mijn monitor uit bereik van de Thin Clients? Of start deze alleen volledig op als deze in het netwerk zit oid? Mijn kennis met TCs is erg beperkt en informatie over de minimale staat om te werken is niet te vinden.

Iemand suggesties?

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaltaH
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 22:54

JaltaH

meh

De TC's zouden meteen beeld moeten geven als je ze aanzet.
Hier staat de troubleshooting guide van HP, maar die had je misschien al wel gevonden. Een aantal oplossing zijn waarschijnlijk niet echt van toepassing, zoals 'replace monitor'.

Zitten er ook extra kaarten in de clients? Geheugen goed vast? Heb je de cmos-batterij al eens losgehaald om 'm te resetten? Anders zou je eens achter de reden moeten komen waarom de vorige eigenaar ze weggaf... :)

Careful. We don't want to learn from this.