Vanmiddag plaatste ik een advertentie op V&A voor een aangeboden videokaart.
Na enkele minuten kreeg ik een reactie: "ik wil hem komen ophalen voor 25 euro".
Vervolgens reageer ik op zijn bericht met "prima, wanneer wil je hem ophalen?".
Toen ik hierop weer een reactie kreeg, zag ik ineens dat in zijn eerste reactie 25 euro was veranderd in 23 euro, er staat echter geen "Edit" informatie bij.
De user zegt dat hij direct 23 euro geboden heeft en dat hij nooit 25 heeft geboden. Ik wil hem wel geloven, maar heb toch echt gezien dat er 25 stond (had het venster zelfs nog open staan en ook maar ff gescreenshot).
Iemand enig idee hoe dat kan of is dit een (bekende?) bug ofzo?
Uiteraard gaat het me niet om de twee euro, maar ik vind het zeer vreemd.
Bewijs door middel van een screenshot (waarin uiteraard niet geshopt is): http://img841.imageshack.us/i/7900gto.jpg/
Betreffende advertentie:
V&A aangeboden: MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) NX7900GTO-T2D512E
PS. Dit is geen goedkope manier om de advertentie onder de aandacht te brengen.
Na enkele minuten kreeg ik een reactie: "ik wil hem komen ophalen voor 25 euro".
Vervolgens reageer ik op zijn bericht met "prima, wanneer wil je hem ophalen?".
Toen ik hierop weer een reactie kreeg, zag ik ineens dat in zijn eerste reactie 25 euro was veranderd in 23 euro, er staat echter geen "Edit" informatie bij.
De user zegt dat hij direct 23 euro geboden heeft en dat hij nooit 25 heeft geboden. Ik wil hem wel geloven, maar heb toch echt gezien dat er 25 stond (had het venster zelfs nog open staan en ook maar ff gescreenshot).
Iemand enig idee hoe dat kan of is dit een (bekende?) bug ofzo?
Uiteraard gaat het me niet om de twee euro, maar ik vind het zeer vreemd.
Bewijs door middel van een screenshot (waarin uiteraard niet geshopt is): http://img841.imageshack.us/i/7900gto.jpg/
Betreffende advertentie:
V&A aangeboden: MSI GeForce 7900 GTO 512MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI) NX7900GTO-T2D512E
PS. Dit is geen goedkope manier om de advertentie onder de aandacht te brengen.