Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweaker,

Ik heb een programma die alleen is geschreven voor win mobile 6.5
Is het mogelijk dit op Android te laten draaien ik heb een samsung galaxy s maar dat zou niet zoveel uit mogen maken.

Mvg Stefaaaantje

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-11 23:04
Ik denk dat we daar kort over kunnen zijn... Nee, de applicatie zou voor Android moeten worden geschreven. Tot dusver is er nog niet zoiets als Wine for Android.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

enigste redding is kijken of er ook een android versie van is

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

brilsmurfffje schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:44:
Ik heb een programma die alleen is geschreven voor win mobile 6.5
;)

Om wat voor tool gaat het eigenlijk. Misschien is er een Android alternatief te vinden :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
brilsmurfffje schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:44:
Nee helaas niet ik heb al aan degene gevraagd die het programma gemaakt heeft of er een android versie komt maar dat is dus helaas niet het geval

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:45:
[...]

[...]
;)

Om wat voor tool gaat het eigenlijk. Misschien is er een Android alternatief te vinden :)
Ja ik d8 misschien is er wel een 1 of ander tooltje voor om dit om te zetten en nee is geen android versie van helaas

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 15:48 ]

• NetXtreme
Wat voor programma is het? Misschien is er wel een alternatief... Android Market zwerft genoeg in rond.

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Misschien is er een alternatief van het "programma?" van een andere programmeur. Om welk programma gaat het en wat doet het? Zou je misschien iets meer info kunnen geven? En welke android telefoon heb je zodat we ook enigszins weten welke versie van android je hebt?

Iets meer info zou wel mogen. Vind het een beetje karige topicstart (TS).

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
Het programma is alleen bestemt voor mensen die daartoe bevoegd zijn en word alleen op cd aan diegenen uitgereikt. dus kan er niet veel over vertellen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Opmerkelijk, daar WM nagenoeg niets heeft qua beveiliging om iets wel/niet te kunnen installeren/draaien.

Maargoed, het kan niet, of je moet het hele zooitje opnieuw schrijven voor Android.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:51:
Het programma is alleen bestemt voor mensen die daartoe bevoegd zijn en word alleen op cd aan diegenen uitgereikt. dus kan er niet veel over vertellen.
Dan had je dat ook ff kunnen melden in je topicstart ;) En had je ook zelf kunnen bedenken dat er wellicht geen alternatief beschikbaar is. Daarnaast had je ook zelf kunnen Googlen en was je erachter gekomen dat er eigenlijk geen mogelijkheid was om hetgeen te bereiken wat je wilt :)

[ Voor 32% gewijzigd door BtM909 op 01-02-2011 15:54 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ventrigo schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:50:
Misschien is er een alternatief van het "programma?" van een andere programmeur. Om welk programma gaat het en wat doet het? Zou je misschien iets meer info kunnen geven? En welke android telefoon heb je zodat we ook enigszins weten welke versie van android je hebt?

Iets meer info zou wel mogen. Vind het een beetje karige topicstart (TS).
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:39:

Ik heb een samsung galaxy s maar dat zou niet zoveel uit mogen maken.
Ventrigo schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:50:
Vind het een beetje karige topicstart (TS).
Hoe zou jij het dan noemen

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:54:
[...]

Dan had je dat ook ff kunnen melden in je topicstart ;) En had je ook zelf kunnen bedenken dat er wellicht geen alternatief beschikbaar is. Daarnaast had je ook zelf kunnen Googlen en was je erachter gekomen dat er eigenlijk geen mogelijkheid was om hetgeen te bereiken wat je wilt :)
Ja maar ik d8 jullie weten vast wel iets
Ik zocht gewoon naar een manier om het van WM naar Android over te zetten maar helaas is die er dus blijkbaar niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 15:58 ]

• NetXtreme
Ik denk dat ventrigo meer doelde op de applicatie, dan op je telefoon. Maarja, windows applicaties draaien meestal ook niet op linux.

Verder jammer dat je niet meer kwijt wilt over de applicatie. Je kan wel een omschrijving / functionaliteit geven zonder het bedrijf in kwestie daar bij de noemen.

[ Voor 65% gewijzigd door NetXtreme op 01-02-2011 16:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
NetXtreme schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:56:
Ik denk dat ventrigo meer doelde op de software, dan op je telefoon. Maarja, windows applicaties draaien meestal ook niet op linux.

Verder jammer dat je niet meer kwijt wilt over de applicatie. Je kan wel een omschrijving / functionaliteit geven zonder het bedrijf in kwestie daar bij de noemen.
Android Versie 2.2.1

Het is een programma waar je documentatie (boeken tijdschriften env) vandaan kunt halen. Soort archief

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 16:01 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-11 11:01
Mfg. En dan de tijd dat hier allemaal aan besteed wordt ook. Whatever.

Nickname does not reflect reality

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Nog steeds karig, maar misschien dat dit iets helpt:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=higdrCdmvR0]

Self reflection is the school of wisdom

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op GoT verwachten we eigen inzet en initiatief in een topicstart, zoals je in Het algemeen beleid kan lezen. Daar is bij jouw topicstart niets van terug te zien. Bovendien vallen dit soort vragen nogal onder basiskennis, en we verwachten op GoT dat je je minimaal toch enigszins in de materie hebt verdiept voordat je hier vragen komt stellen.

Kortom, hier gaat een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.