Toon posts:

Mijn game-pc voor nu, wat denken jullie ervan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even introduceren wat ik voornamelijk doe in rangorde van belang:

1. Quaken (Q3 in 1024x768x32, liefst max. detail)
2. Gamen (oa. DII, Starcraften en in de toekomst meer hardware-vretende games)
3. Windows98SE gebruiken (oa. cd fikken met een oude 4x recorden, icq, mirc, Winamp, enz.)
4. Veel downloaden (kom waarschijnlijk op de Twente-campus terecht=T3-verbinding >:):>))

Dan kom ik uit op:

- Abit KT7A-Raid, SocketA, VIA-KT133, 266MhzFSB, ATXAMD
- Athlon Thunderbird 1200 Mhz, SocketA
- Dane-Elec Dimm 256Mb SDram PC133, ongebufferd
- Maxtor DiamondMax 60 Plus 30.0Gb, 7200rpm U-ATA100
- Cyberdrive 52x CD-Rom ATAPI bulk
- CardExpert Geforce2 Ultra 500 64Mb, AGP, 4ns DDR
- Iiyama S700JT1 Vision Master, 17", .28mm
- Logitech Deluxe Access Keyboard oem
- AOpen Bigtower ATX, 300Watt blauw (HQ08A)
- CoolerMaster CPU Cooler AMD SocketA tot 1.2Ghz
- Realtek 10/100Mbit Network Card
- Razer BoomSlang 1000dpi Gamer Mouse
- Sony 3,5" Diskdrive 1.44Mb

Prijs: +- 4200 gulden

Wat ik ben vergeten moeten jullie maar zeggen. Alleen die HD is misschien wat klein ivm m'n T3 verbinding.. maar de snelheid is ook erg belangrijk ivm gamen ;)

Als jullie nog aanpassingen hebben mag de prijs niet boven de 4500 piek uitkomen en het is mij dus vooral om 3D performance te doen. Ik vroeg me dan ook af of je die 1,2TB nog sneller kon laten lopen met die Coolmaster (of niet:?)?

n owja, of jullie kunnen inschatten hoe lang ik dan met dit systeem vooruit zou kunnen... vooral natuurlijk ivm met games (die eisen toch het meest :*)?
<ik schat zo'n 3 jaar:?>

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 21:02
Als je dan nog 300 piek over hebt kijk dan voor een grotere HD.

5564

Verwijderd

Topicstarter
60.0Gb-veriant ipv de 30.0Gb :? (is precies 300 piek extra ongeveer)

Verwijderd

Aangezien je Raid heb zou ik wat meer geld op tafel mikken voor 2 maal 45gb ibm hd tjes.

Ben je 900 piek voor kwijt ofzo..

En die cooler?? Tja denk dat je proc best heet wordt. Zeker al je nog wat wilt gaan oc'en als je dat gaat doen neem dan globalwin cooler of iets dergelijks.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op Thursday 15 March 2001 23:43 schreef Ax3Hakk3er het volgende:
Aangezien je Raid heb zou ik wat meer geld op tafel mikken voor 2 maal 45gb ibm hd tjes.

Ben je 900 piek voor kwijt ofzo..
2 maxtor schijven van 40/45 GB

IBM maakt snelle, stille, mar brakke HD's.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

alsjeblieft... we gaan toch niet weer beginnen met dat Maxtor vs IBM, he?!?!
:(

Ze hebben allebei hun mankementen en zijn allebei de beste HD's...

Kom op...

grtz,
Digit

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 23:46 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]

2 maxtor schijven van 40/45 GB

IBM maakt snelle, stille, mar brakke HD's.
Mag jij mij uitleggen dat bij iedere review de maxtors eruit worden geblazen door de ibm. Kep hier zelf een systeem met maxtor en een systeem met Ibm en ben veel meer tevreden over IBM vindt hem sneller laden kopieren ect.

Ach wtf ook ...ieder zijn eigen voorkeur.

Hij vraagt hier om mening nou kep mijn eigen mening zo wel gegeven.

Klaar punt discussie over.

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 23:15 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Even introduceren wat ik voornamelijk doe in rangorde van belang:

1. Quaken (Q3 in 1024x768x32, liefst max. detail)
2. Gamen (oa. DII, Starcraften en in de toekomst meer hardware-vretende games)
3. Windows98SE gebruiken (oa. cd fikken met een oude 4x recorden, icq, mirc, Winamp, enz.)
4. Veel downloaden (kom waarschijnlijk op de Twente-campus terecht=T3-verbinding >:):>))

Dan kom ik uit op:

- Abit KT7A-Raid, SocketA, VIA-KT133, 266MhzFSB, ATXAMD -> Asus A7V133 Raid
- Athlon Thunderbird 1200 Mhz, SocketA -> Athlon 1300 266
- Dane-Elec Dimm 256Mb SDram PC133, -> Muskhin, corsair ongebufferd
- Maxtor DiamondMax 60 Plus 30.0Gb, 7200rpm U-ATA100 -> IBM 75gb DTLA
- Cyberdrive 52x CD-Rom ATAPI bulk -> Creative, aopen 52x
- CardExpert Geforce2 Ultra 500 64Mb, AGP, 4ns DDR -> Asus V7700 64mb Ultra of Geforce 3
- Iiyama S700JT1 Vision Master, 17", .28mm
- Logitech Deluxe Access Keyboard oem
- AOpen Bigtower ATX, 300Watt blauw (HQ08A)
- CoolerMaster CPU Cooler AMD SocketA tot 1.2Ghz --> Swiftech cooler
- Realtek 10/100Mbit Network Card --> 3com
- Razer BoomSlang 1000dpi Gamer Mouse
- Sony 3,5" Diskdrive 1.44Mb

Prijs: +- 4200 gulden

Wat ik ben vergeten moeten jullie maar zeggen. Alleen die HD is misschien wat klein ivm m'n T3 verbinding.. maar de snelheid is ook erg belangrijk ivm gamen ;)

Als jullie nog aanpassingen hebben mag de prijs niet boven de 4500 piek uitkomen en het is mij dus vooral om 3D performance te doen. Ik vroeg me dan ook af of je die 1,2TB nog sneller kon laten lopen met die Coolmaster (of niet:?)?

n owja, of jullie kunnen inschatten hoe lang ik dan met dit systeem vooruit zou kunnen... vooral natuurlijk ivm met games (die eisen toch het meest :*)?
<ik schat zo'n 3 jaar:?>
Zo beetje aanpassingen, suc6 ermee

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:40
Die ipv. cdrom een dvd driveje of een beter speler..

Verwijderd

betere monitor...A705MT...lekker diamondtron

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

om de beste harde schijf performance te hebben en aangezien je een raid mobo hebt, kun je het best voor twee of meer ibm schijven kiezen, bijv 307530's , die zijn lekker goedkoop en razendsnel, gem. toeganstijd: 7ms op mijn pc'tje.

Succes en in raid heb je een veel snellere overdracht dan met slechts n 60 gb schijf... >:)
succes

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok,

wat ik verder zou aanpassen is idd misschien een 1,3 Ghz TB-tje en ander merk geheugen, maar die cd-rom speler schijnt n van de betere te zijn (prijs/kwaliteit vooral). Voor de rest is 't wel ok, want al 't andere wat jullie noemen is veel te duur.
Alleen die beter cooler zou fijn zijn. Een 3com netwerkkaart is voor mij echt niet nodig en G3 is me echt t duur. Owja en Abit is toch wel ok mobo-tje?

Verwijderd

en het kopieren van data van cdromspeler naar het hardeschij. ligt dat aan het hardeschijf of aan de cdromspeler?
bij mij gaat dat zooo langzaam (zie ook topic van mij)

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 21:59

Blauw

De Schreeuw

Op Friday 16 March 2001 08:20 schreef Wannabe_Techie het volgende:
betere monitor...A705MT...lekker diamondtron
Idd, en hebben jullie al naar die CDROM speler gekeken? Cyberdrive is niet echt een aanrader volgens mij >:) 2 tientjes meer heb je een betere (Aopen?) Dus dat zou ik ook maar doen.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:37
Neem liever geen Cyberdrive, mijn ervaringen met dat merk zijn niet al te best (alleen oudere modellen). Misschien zijn ze tegenwoordig beter :?

Neem 2 45 GB IBM schijven, zijn maar heel weinig duurder dan de 30 GB varianten.

Verwijderd

>>
CoolerMaster CPU Cooler AMD SocketA tot 1.2Ghz
>>

Er is ook een Coolermaster EP5-6I51. Met als aanduiding >1.3. Die schijnt wel iets lawaaieger te zijn. En daarmee draai ik een 1.2TB@1466@max60 graden.

Verwijderd

- Abit KT7A-Raid, SocketA, VIA-KT133, 266MhzFSB, ATXAMD
Moet dit niet KT133A zijn in plaats van KT133.

Verwijderd

Topicstarter
Ok om ff op die cd-rom reply's in te gaan.
A-Open zuigt BIG time!! Ik heb dus binnen 1 1/2 jaar hier thuis 3 (!!) 40/48x A-Open cd-rom spelers weg mogen gooien :(:(, omdat die f*ck dingen het al hadden begeven :r Ik koop never nog een A-Open cd-rom speler :P

Daarnaast heb ik een uitgebreidde cd-rom-test op Internet een maand of 2 geleden gezien waarin Cyberdrive met de beste prijs/kwaliteit verhouding eruit kwam. Daarnaast was natuurlijk Kenwood het best, maar die is dan weer f*cking duur ;)

ps. die A moet er denk ik wel bij, ik heb het letterlijk gekopierd... :?

Verwijderd

Hoeveel betaal je voor die G-Force toch geen 1500 ofzo he (dikste G-Force 2 of GF3)

Waarom neem je RAID als je maar 1 harde schijf hebt ?

Neem 19" Trinitron beeldscherm

Verwijderd

Topicstarter
Die G2 Ultra is 1000 piek en ik neem ook 2e HD (is al gezegd) en owja 19" is te duur, dat scheelt honderden guldens... :(

Verwijderd

Zoveel geld? Ik zou wachten op de G3 ;)

Verwijderd

1000 PIEK?? Huh

Man ik koop voor 500 piek een Asus 7700 GTS 32 MB.

Heb je op een 17" meer dan genoeg aan... Voor die 500 piek kun je een leuk andere dingen doen...

Btw geen brander geen geluid :?

Verwijderd

Ik zou niet besparen op de monitor!
17" ich nu al zowat standaard, ik zou echt voor een 19" gaan, ook al is die te duur :)
Dan nog gewoon ff w8en en nog oude monitor gebruiken zou ik doen, en dan sparen voor een 19" Diamondtron (Iiyama A902MT ruled :))

Verwijderd

Hier ga ik toch liever voor...

Abit VH6
Intel Pentium III 1000 IN A BOX 133 Mhz.
Asus V7700 GeForce2 GTS 32MB Pure
3Com PCI 3C905TX 10/100 Mps
Asus DVD 12/40
Sony Floppy
Corsair 256 MB PC133 CAS2 SDRAM
Creative SoundBlaster LIVE 1024
Samsung 700 IFT
Maxtor DMAXPLUS 7200 RPM 60 GB
Logitech iFeel Mouse Optical Titanium
Cherry 3000 Keyboard

Onder de 4500,-

Verwijderd

Topicstarter
Intel zuigt, dat wil ik niet. Baggere prijs/prestatie verhouding.
Geluidskaart was ik idd vergeten. Ik wil wel een Terratec die oa. AEX en A3D 2.0 ondersteunt. Er is er eentje voor rond de 200 gulden dacht ik.
:? is 1000 piek zoveel voor een G2 Ultra dan? Ik bedoel tussen de 32MB G2 GTS en de 64MB G2 Ultra zit nogal een verschil in prestatie. Maar misschien is het dan inderdaad verstandiger om een 19" monitor te nemen en dan een G2 GTS ipv Ultra te nemen :P

en owja, what about die Redeon 64 MB dan :? isdie niet een goed alternatief dan, omdat die 'maar' +- 550 piek is.. of is een G2 een echte 'must' als ik zo intensief game:?

en owja2, met die Terratec bedoel ik deze:
Terratec SoundSystem DMX X-Fire 1024
maar ik zie zo 1,2,3 niet of deze nou AEX en A3D 2.0 ondersteunt.. :?
ow wacht: Terratec XLerate - PCI deze heeft wel A3D voor dezelfde prijs, weet iemand meer van deze kaarten :?

Verwijderd

tft beeldscherm misschien voor optimale kwaliteit? :?:?

Verwijderd

Topicstarter
tft? zo'n plat ding? das dus zwaar duur en is dat zoveel beter dan een 'normale' monitor:?

Verwijderd

Mijn wijzigingen:

Dane-elec 256MB cas-2
DVD-speler. Ben zelf nogal een muziekliefhebber. En zo kan je mooi op de PC muziek-DVD's afspelen.
19-inch monitor. Liever een grotere monitor en een wat lichtere Videokaart. Ga je op deze computer ook veel programmeren etc. Gezien je studie is een ATI-kaart zeker te overwegen gezien de betere 2D kwaliteit.

Oh ja en natuurlijk een Athlon-C (266 FSB) scheelt maar 2 tientjes met de oude Athlon dus altijd doen..

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 14:25 schreef gerben-V het volgende:
Oh ja en natuurlijk een Athlon-C (266 FSB) scheelt maar 2 tientjes met de oude Athlon dus altijd doen..
De meeste Athlon-B's kun je ook op 133Mhz laten draaien als je de multiplier verlaagd. Dus van 12 x 100Mhz FSB maak je 9 x 133Mhz. De meeste nieuwere 1200 Mhz Athlons zijn ook niet multiplier locked.

Verwijderd

uhh man verander je nick nou eens :(

Ik gebruik al veel langer die nick :(

Iederen komt naar mij toe met vragen dusse graag ff wat aan doen :(

greetz Locutus of borg

Verwijderd

Topicstarter
Uh.. ok, DVD hoef ik dan dus niet, dat was al duidelijk en een 19" was ik ook al van overtuigd. En die G2 GTS heeft toch wel aardige 2D kwaliteit? Of hoef ik dan niet echt uren achter elkaar naar dat 19" monitortje te kijken in 1280x1024x32 in win98se:? (koppijn:? ;)).

en owja, niemand heeft nog wat verteld over de geluidskaart :?

en owja2, maakt een Boomslang 1K/2K iets uit :?

Daarnaast Locutus of Borg, ik weet niet hoe lame je wel niet bent, maar als jij nou nog echt denkt dat je orgineel bent met die nick dan moet je toch echt eens wat vaker online komen :o (ps. kan me niet voorstellen dat je die nick al meer dan 5 jaar hebt :? zoals ik>:))!!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

jammer van je ultra, de mijne heeft 3,8ns geheugenB-)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

andere monitor ..iiyama diamondtron ofzo

andere cooler. alpha of fop ivm de hitte productie van een tb 1200Mhz

GForce 3...er moet toch iemand dat ding gaan kopen!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:46

Epsilon

idd je moet niet voor een p3 gaan, dat is zuigt als de tering.
ik zou er een hercules 3d prephet 2 pro in doen. die is sneller als sommige ultra's

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:46

Epsilon

Op Saturday 17 March 2001 14:25 schreef gerben-V het volgende:
Mijn wijzigingen:

Dane-elec 256MB cas-2
DVD-speler. Ben zelf nogal een muziekliefhebber. En zo kan je mooi op de PC muziek-DVD's afspelen.
19-inch monitor. Liever een grotere monitor en een wat lichtere Videokaart. Ga je op deze computer ook veel programmeren etc. Gezien je studie is een ATI-kaart zeker te overwegen gezien de betere 2D kwaliteit.

muziek dvd's? waar haal jij die vandaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ja jongens, 't wordt toch echt óf een betere (19") monitor óf een G2 Ultra/G3, want anders wordt de prijs echt te hoog (boven de 4500).

En inderdaad Intel zuigt, maar daarentegen moet ik ook een betere cooler hebben. Ik wil hem toch ook wel proberen over te klokken. Dus hoe krijg ik die TB1,2Ghz nog een beetje gekoeld? Koelingspasta en 'dé' beste koeler erop :?

Verwijderd

je zegt dat je geen DVD wil... maar er beginnen al meer spellen voor DVD te komen en je wil er 3 jaar mee doen? zou ik toch voor de zekerheid maar DVD nemen. wie weet vanaf volgend jaar alleen nog maar DVD spellen ofzo... je weet het maar nooit.... gaat nu opeens zo snel. wat betreft je videokaart. Ik zou even wachten wat die kyro 2 gaat doen als hij uit is met de echte drivers. dadelijk is die echt heel snel en dan heb jij een geforce 2 gekocht. en wat beeldkwaliteit betreft. ik heb de CTX pr705F monitor die ook trinitron ben, die is 17 inch en ik ben er heel gelukkig mee. soweiso is het beel ietsie pietsie groter dan normale beeldscherm omdat hij plat is en niet bol. en ja hij heeft wel zwarte randen maar na 10 minuten merk je ze al niet meer. is 17 inch en ik ben er meer dan tevreden mee. ik heb hier in 1280 x 1024 85 hz op een tnt2 en ben er happy mee.... ik zou deze aanraden en de rest van je geld gebruiken voor HD en DVD ofzo. maar aan de andere kant heb ik nooi Iiyama diamondtron gezien. ik weet wel dat ik deze monitor beter vind dan mun zus d'r Iiyama vision master. en die is ook 17 inch

Verwijderd

Topicstarter
Ghihi, ik mag 't official niet eens NOEMEN hier, maar ik doe 't toch (wel erg lame als ze daarvoor de topic sluiten;)), maar ik koop nie zoveel spellen meer en om eerlijk te zijn heb ik zo'n idee dat als ik (zoals ik al in me start-msg had gezegd) op de UT-campus kom zal dat alleen nog maar 'erger' worden. Dus als alle spelen op DVD komen, kan ik beter wachten totdat de eerste DVD-brander komt ;):7.

Daarnaast beweren de meeste mensen dat ik een betere monitor moet kopen (ander merk), maar daarnaast lees ik toch meestal dat Iiyama degelijk is en een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft (jaja, je hebt 't al vaker van me gehoord, maar ik hou van goede prijs/kwaliteit/prestatie verhouding >:)). Dus ik denk dat ik het dan toch maar op een 19" Iiyama houdt ;)

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-02 08:35

MrN

iiyama 900 mt 1 ( 19 inch)

kost maar 800 gld!!!!!!!!!!!!
Heb hem zelf ook
vind dat ie goed beeeeeeld heeft

echt aanradertje

Verwijderd

Topicstarter
k, kan iemand nog even de moeite nemen om wat andere vraagjes (die ik eerder heb genoemd), te beantwoorden :? :9~

Verwijderd

Topicstarter
niemand kan even de moeite nemen :? PLEASSEEE :9

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 14:51
tja ik heb sinds pas een nieuwe pc en toen was t ook de afweging maken Geforce 256 + Iiyama pro 450 19" of Geforce 2 + 17" en ik heb ook gekozen voor de 19" omdat je als het goed is hier heel lang mee kan doen en de Videokaart moet je over een a twee wel weer vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
Sja, daar heb je ook weer gelijk in, met een monitor behoor je toch wel minstens 4 jaar te doen, maar voor alsnog was deze kwestie al afgerond, ik had eigenlijk nog andere vragen wat betreft:
1. De Geluidskaart
2. OC-en van die AMD TB 1,2Ghz
3. Boomslang 1000/2000, verschil :?

• Plague
  • Niet online
Op donderdag 15 maart 2001 23:54 schreef schumache het volgende:

1200 266 FSB --> 1300 266 FSB
jup! denk et ook!! 1300 / 133
dan krijg je dus deze: 9.7744360902255639097744360902256 Multiplier!! lekker!
Oftewel! 1300 266 FSB bestaat niet!!! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heel fijn voor je, maar wat bestaat wel dan en is dat wel mogelijk :?

• Plague
  • Niet online
Alles wat je door 133 kan delen en er dan een 0,5 of een heel getal uitkomt..... of heeeel er in de buurt.... 0.998...

Verwijderd

Topicstarter
Dóh! Ik wil hem dan best op 1,33 Ghz proberen, maar ik heb zo'n idee dat als ik dan niet wat voorzorgsmaatregelen neem die processor het niet lang overleefd, of wel :?

• Plague
  • Niet online
Een standaard cooler master moet goed zijn toch? >:)
nee ik ga zelf de 1200 266 FSB kope... me pa neemt hem voor me mee uit amerika! >:) maar daar gaat een vulcano 2 op! op die van jou zou ik ook zo iets doen.....

Verwijderd

Topicstarter
Vulcano 2 :? Mja, misschien zou hier normaal een slotje opgaan en naar de search worden verwezen, maar noem eens wat goede alternatieven voor koelers op mijn TB 1,2Ghz (266 FSB) :?

En owja, wat is eigenlijk het voordeel van een 266Mhz FSB, boven een 'ouderwetse' 133Mhz FSB :? Of bestaat de 1,2Ghz TB alleen in 266Mhz FSB-versie :?

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 12:48

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Kijk hier FF.
edit:

OOPS (dit was een reactie op de laatste posting van de vorige pagina)

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik moet dus voor de Vortex 2 Chipset gaan, heeft iemand hier al goede/slechte ervaringen mee :?

Verwijderd

Topicstarter
ok om het nog maar even op een rijtje te zetten wat ik nu nog niet weet:
- Geluidskaart -> liefst één met Vortex2 chipset, wie weet hier meer van :? welke kaarten zijn er hiervan op de markt :?
- Muis -> Boomslang 1/2K, maakt het wat uit :?
-OC-en van een TB1,2Ghz :? mogelijk of niet :?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :?

• Verbal Kint
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Ik ben geloof ik de enige die er over begint maar eh, ik zou een ander toetsenbord nemen. Het logitech toetsenbord heeft een aantal toetsen die wat kleiner zijn dan normaal, datvind ik behoorlijk irritant (oa. het blokje met home/end en de linker shift-toets). Zelf heb ik het MS-internet keyboard en dat typt echt zwaar fijn (en hij is ongeveer even duur geloof ik).

Great minds think alike!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:12
Nu we het toch over het toetsenbord hebben, ga dan voor de Keytronic KT2001 Ergoforce (of KT2000 zonder Ergoforce). Beste toetsplanken die er worden gemaakt en typen echt ontzettend fijn. Klein nadeeltje (misschien): Geen multimedia quick-access toetsen, maar goed ... heb ik echt geen last van.

Als je toch naar de UT gaat: Heb je gekeken bij de CIV-shop? De prijzen zijn er ongeveer net zo als overal, maar je kunt je PC daar financieren met een 3000 piek RENTEVRIJE lening (van de UT zelf, dus niet via een bank ofzo). Dus 3000 piek lenen, 3000 piek terugbetalen (wel binnen 24 maanden). Maar alleen als je al op de UT zit hè ... Dan kun je die 4500 piek ergens anders voor gebruiken, of misschien nog wat extra's in je PC stoppen. Bijv. een 22" monitor ofzo, of toch de Geforce3 misschien.

Verwijderd

Topicstarter
Tnx for the tip guys, maar Wout ik hoef me pc nie zelf te betalen, dus dat scheelt >:)
Pagina: 1