BIDS in SQL 2008 Standard

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurkee
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-01-2024
We willen onze evaluatie versie van SQL 2008 'downgraden' naar een licentie van SQL 2008 Standard. Na heel wat gegoogle blijf ik echter met 1 vraag zitten.

Weet iemand of de packages die we ontwikkeld hebben voor SSIS in BIDS na de downgrade nog beschikbaar zijn ? Ik zie in de productvergelijking van Enterprise en Standard dat SSIS in elk geval beschikbaar is in de Standard versie maar geld dit ook voor BIDS. Of moet ik BIDS en SSIS als een geheel zien ??

Ik wil gewoon niet het risico lopen dat we een licentie aanschaffen om er vervolgens achter te komen dat BIDS er niet bij zit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
BIDS is zover ik weet alleen een oplossing om SSIS packages in VS te kunnen ontwikkelen. Je hoeft BIDS toch ook niet perse op de server te installeren?

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurkee
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-01-2024
BIDS is nu op de server geinstalleerd en kwam mee met de install van de evaluatie versie, en si sinderdaad een oplossing om SSIS packages in VS te ontwikkelen. Op de server word ook ontwikkeld. BIDS zal daarom ook op de server moeten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de standaard editie van MS SQL Server 2008 is BIDS gewoon aanwezig.
Packages die je gemaakt hebben blijven zodoende ook beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Hurkee schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:29:
Op de server word ook ontwikkeld. BIDS zal daarom ook op de server moeten komen...
Hoezo word er op de server ontwikkeld? Maar je hebt volgens mij BIDS niet nodig om de packages te draaien. Maar zo te horen is het dus ook een onderdeel van de standaard versie.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”