Hallo
hoop dat ik in dit forum goed zit ..
Ik heb een paar jaar geleden een Arcade kast May Day gekocht nu na veel speeluren begint mij op te vallen
dat de crt beeldscherm zijn kleuren begint te verliezen en niet echt scherp meer is.
Heb aan de stel knoppen gedraaid maar veranderd niet veel meer .
Dus nu wilde ik overstappen naar een tft of lcd scherm alleen heb meerdere forums zitten lezen dat je scherm word terug gezet van 31 hrz naar 15hz of iets dergelijks .
De kast zelf draaid op een pc met mame32 erop de specs van de pc zijn
Hp vectra intel celerion processor
version 2002 service pack 2
897 mhz 256 MB
de video kaart is een Ultimarc ArcadeVga
Nu heb ik de videokaart gegoogled en gevonden dat dit voor een arcade kast de kaart is om resolutie om te zetten zodat je pc een crt beeldscherm kan spelen
Als ik nu een tft schem aansluit op de pc krijg ik geen signaal heb geprobeerd de instellingen te veranderen maar gebeurd weinig
Wie O Wie kan mij helpen hoe ik de kast draaiend kan krijgen op tft of Lcd
Mvg John
hoop dat ik in dit forum goed zit ..
Ik heb een paar jaar geleden een Arcade kast May Day gekocht nu na veel speeluren begint mij op te vallen
dat de crt beeldscherm zijn kleuren begint te verliezen en niet echt scherp meer is.
Heb aan de stel knoppen gedraaid maar veranderd niet veel meer .
Dus nu wilde ik overstappen naar een tft of lcd scherm alleen heb meerdere forums zitten lezen dat je scherm word terug gezet van 31 hrz naar 15hz of iets dergelijks .
De kast zelf draaid op een pc met mame32 erop de specs van de pc zijn
Hp vectra intel celerion processor
version 2002 service pack 2
897 mhz 256 MB
de video kaart is een Ultimarc ArcadeVga
Nu heb ik de videokaart gegoogled en gevonden dat dit voor een arcade kast de kaart is om resolutie om te zetten zodat je pc een crt beeldscherm kan spelen
Als ik nu een tft schem aansluit op de pc krijg ik geen signaal heb geprobeerd de instellingen te veranderen maar gebeurd weinig
Wie O Wie kan mij helpen hoe ik de kast draaiend kan krijgen op tft of Lcd
Mvg John