Dit heb ik ook, ik kon hem niet vinden. Maar het ligt aan mijn telefoon want als ik via http://market.android.com zoek vind ik de app wel maar dan is mijn 'device' niet ondersteund. Zal wel omdat ik hem geroot heb en omdat de app alleen voor de benelux is.FlyEragon schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:34:
Jammer dat superdeals niet werkt op Android 2.1, kan hem niet vinden in de market, ik neem aan dat het ligt aan het feit dat ik android 2.1 heb.
edit: bedankt, het is gelukt nu via de losse 2.1 apk.
Vreemd dat je hem niet ziet. Ik heb "all locations" aangevinkt, dus volgens mij is hij niet alleen voor de Benelux beschikbaar. Dat je hem niet kan zien als je je telefoon hebt geroot is mij onbekend.ApexAlpha schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:59:
[...]
Dit heb ik ook, ik kon hem niet vinden. Maar het ligt aan mijn telefoon want als ik via http://market.android.com zoek vind ik de app wel maar dan is mijn 'device' niet ondersteund. Zal wel omdat ik hem geroot heb en omdat de app alleen voor de benelux is.
Versie 1.1.0 is net geupload in de Market, waardoor Super Deals nu ook voor Android 2.1 beschikbaar is en ik heb daarnaast ook de Dekamarkt en Spar toegevoegd.
FasterFix by Bernard Bekker 10,000 - 50,000 downloads, 125 ratings (4.3 avg) | Free![]() |
Market link
Meer als een soort van testje gemaakt, maar aangezien mensen er toch positief over waren een paar maanden later toch maar in de market gezet. Wordt wel geplaagd door compatibiliteitsproblemen met roms en root methodes.

[ Voor 4% gewijzigd door The_Double op 24-06-2011 14:09 ]
Ik heb een Desire met diverse custom rom's erop, maar FasterFix werkt tot nu toe altijd. Bedankt voor de app, hij doet wat hij moet doen, zorgen voor een snelle GPS fix.The_Double schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:09:
Eigenlijk niet helemaal op zijn plaats tussen al deze mooie apps, maar goed:
[afbeelding] FasterFix
by Bernard Bekker
10,000 - 50,000 downloads, 125 ratings (4.3 avg)
Free
[afbeelding]
Market link
Meer als een soort van testje gemaakt, maar aangezien mensen er toch positief over waren, een paar maanden later toch maar in de market gezet. Wordt wel geplaagd door compatibiliteitsproblemen met roms en root methodes.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
SMS to email by Paul Sohier 50 downloads, 0 ratings (0 avg) | Free![]() |
Market: https://market.android.com/details?id=paul.sohier.smstomail
App eigenlijk voor mijzelf geschreven omdat ik op uni vaak wel op een laptop mijn email kan lezen, maar niet op mijn telefoon een SMS kan lezen. Stuurt (Zolang de telefoon internet heeft, ik moet nog iets van een queue maken die ze vasthoud als de telefoon geen internet heeft) de SMS door naar een zelf gekozen mail adres. Uiteindelijk is mijn bedoeling dat je ook via email kan reageren op de SMS, maar dat is nog iets voor een latere versie
Ik heb een appje die je snelheid weergeeft adhv GPS, en als ik dat appje opstart heb ik altijd binnen 20 seconden een GPS fix.janvanduschoten schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:35:
[...]
Ik heb een Desire met diverse custom rom's erop, maar FasterFix werkt tot nu toe altijd. Bedankt voor de app, hij doet wat hij moet doen, zorgen voor een snelle GPS fix.
Dat vind ik behoorlijk snel
Ik ga het straks even voor je testen met een HTC Desire en met Google maps. Ik laat het je nog weten wat de gemiddelde tijd is als ik buiten sta en Google maps aanzet. Voor mijn gevoel is 20 sec wel lang.AzzKickah schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:18:
[...]
Ik heb een appje die je snelheid weergeeft adhv GPS, en als ik dat appje opstart heb ik altijd binnen 20 seconden een GPS fix.
Dat vind ik behoorlijk snelSnel genoeg iig. Of gaat het met die app in < 5 seconden?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Juist dat omgekeerd lijkt me wel interessant. Voor de rest lijkt het tot nu namelijk voornamelijk op SMS Backup +. Ik ben benieuwd!paul999999 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:56:
[afbeelding] SMS to email
by Paul Sohier
50 downloads, 0 ratings (0 avg)
Free
[afbeelding]
App eigenlijk voor mijzelf geschreven omdat ik op uni vaak wel op een laptop mijn email kan lezen, maar niet op mijn telefoon een SMS kan lezen. Stuurt (Zolang de telefoon internet heeft, ik moet nog iets van een queue maken die ze vasthoud als de telefoon geen internet heeft) de SMS door naar een zelf gekozen mail adres. Uiteindelijk is mijn bedoeling dat je ook via email kan reageren op de SMS, maar dat is nog iets voor een latere versie.
Heel leuk die TAN applicatie. Dat ik daar niet aan gedacht heb. 
Moet nu altijd weer die sms'sjes openen enzo. Gaaf.
edit
Hmm, waarom minimaal android 2.1? Ik heb nog een originele G1, en die staat op 1.6.
Kan me niet voorstellen dat er features zijn in 2.1 die je nodig hebt die niet in 1.6 zijn?
Moet nu altijd weer die sms'sjes openen enzo. Gaaf.
edit
Hmm, waarom minimaal android 2.1? Ik heb nog een originele G1, en die staat op 1.6.
Kan me niet voorstellen dat er features zijn in 2.1 die je nodig hebt die niet in 1.6 zijn?
[ Voor 44% gewijzigd door - peter - op 03-03-2011 21:06 ]
Anoniem: 296939
Schitterend idee! Ik zou ook graag een Android app schrijven, maar heb nooit inspiratie. En als ik dan eens iets weet, bestaat het alpaul999999 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:56:
by Paul Sohier
Free
[afbeelding]
App eigenlijk voor mijzelf geschreven omdat ik op uni vaak wel op een laptop mijn email kan lezen, maar niet op mijn telefoon een SMS kan lezen. Stuurt (Zolang de telefoon internet heeft, ik moet nog iets van een queue maken die ze vasthoud als de telefoon geen internet heeft) de SMS door naar een zelf gekozen mail adres. Uiteindelijk is mijn bedoeling dat je ook via email kan reageren op de SMS, maar dat is nog iets voor een latere versie.

ik heb wel een leuke ideetje denk ik, wil je'm horen?Anoniem: 296939 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:29:
[...]
Schitterend idee! Ik zou ook graag een Android app schrijven, maar heb nooit inspiratie. En als ik dan eens iets weet, bestaat het al
PSN: DutchTrickle PVoutput
Er stonden er al een aantal in de market toen ik op het idee kwam, maar die waren allemaal betaald. Dus ja, dan is het of zelf maken, of betalen, en is de keuze snel gemaakt eigenlijkAnoniem: 296939 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:29:
[...]
Schitterend idee! Ik zou ook graag een Android app schrijven, maar heb nooit inspiratie. En als ik dan eens iets weet, bestaat het al
Dit is een van de eerste apps die ik na aanschaf van mijn HTC Desire HD (op 31 december 2010) uit de market heb gehaald. Ik heb er nu al ruim twee maanden veel plezier van. Doet wat ie moet doen en dat doet ie goed.D4V3 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:23:
Ik heb een tijdje geleden een Android app gemaakt voor de ING internet bankier klanten die gebruik maken van TAN code SMSjes. Normaal moet je naar je SMS inbox gaan, het berichtje openen en de TANcode lezen; Vrij omslachtig. Mijn app zorgt er voor dat je zonder dat je je toestel aan hoeft te raken direct je tancode op je scherm te zien krijgt. De App heet EasyTAN en is gratis te downloaden.
[afbeelding]
Hier de Android Market link: https://market.android.com/details?id=com.indentity.easytan
Hij is inmiddels al ruim 8000x gedownload en er zijn momenteel 5200 actieve gebruikers die er over het algemeen erg blij mee zijn, ik hoop dat ik jullie dat ook enigszins kan maken
Installeer je toch Handcent of ChompSMS? Hoef je niet "elke keer" je SMSjes te openen om de code te zien- peter - schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:01:
Nickname does not reflect reality
Anoniem: 221425
Het grote voordeel van de TAN-app is toch wel dat hij kopieert naar het klembord. Dan hoef je niet eens naar een popup te kijken...Brad Pitt schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:22:
[...]
Installeer je toch Handcent of ChompSMS? Hoef je niet "elke keer" je SMSjes te openen om de code te zien
True, echter zijn er ook mensen die meer berichtjes binnenkrijgen dan alleen TAN-codes, echt waarAnoniem: 221425 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:30:
Het grote voordeel van de TAN-app is toch wel dat hij kopieert naar het klembord. Dan hoef je niet eens naar een popup te kijken...
Ik vind dit een zeer handige tooltje ik gebruik hem al best wel een tijdje.D4V3 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:23:
Ik heb een tijdje geleden een Android app gemaakt voor de ING internet bankier klanten die gebruik maken van TAN code SMSjes. Normaal moet je naar je SMS inbox gaan, het berichtje openen en de TANcode lezen; Vrij omslachtig. Mijn app zorgt er voor dat je zonder dat je je toestel aan hoeft te raken direct je tancode op je scherm te zien krijgt. De App heet EasyTAN en is gratis te downloaden.
[...]
Ik mis alleen 1 feature ik heb programma in gesteld zodat deze ook de notificatie regelt.
Zodat ik de sms van ing niet zie en de rest wel alleen mis ik nu ook mijn notificatie geluid.
Het zal erg handig zijn als deze wel zou klinken als er een smsje binnenkomt.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Anoniem: 221425
En ik geloof dat deze app met die andere berichten weinig te maken heeft...Brad Pitt schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:34:
[...]
True, echter zijn er ook mensen die meer berichtjes binnenkrijgen dan alleen TAN-codes, echt waar
Prima dat jij Handcent of ChompSMS fijn vindt, maar dat heeft imho weinig met dit onderwerp te maken.
Back ontopic?
Dat is inderdaad de meest requeste feature, ik mis het zelf niet (heb altijd al mijn geluid uitstaan) maar er is wel veel vraag naar. Als ik binnenkort weer even tijd heb om er aan te werken zal ik er een mogelijkheid voor inbouwen. Tevens zal ik kijken of ik de instellingen duidelijker kan maken en of het mogelijk is om ook 1.6 te ondersteunen zonder de applicatie helemaal om te bouwen (de app maakt gebruik van ongedocumenteerde API's dus die veranderen nog wel eens per release; En de grote meerderheid van de Android users heeft momenteel 2.1 of hoger, ik geloof zelfs 80% o.i.d).mrfatmen schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:39:
[...]
Ik vind dit een zeer handige tooltje ik gebruik hem al best wel een tijdje.
Ik mis alleen 1 feature ik heb programma in gesteld zodat deze ook de notificatie regelt.
Zodat ik de sms van ing niet zie en de rest wel alleen mis ik nu ook mijn notificatie geluid.
Het zal erg handig zijn als deze wel zou klinken als er een smsje binnenkomt.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Hardstikke mooi !dhhdante schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:05:
[...]
Versie 1.1.0 is net geupload in de Market, waardoor Super Deals nu ook voor Android 2.1 beschikbaar is en ik heb daarnaast ook de Dekamarkt en Spar toegevoegd.
Ik merk alleen op mijn Hero (die heeft niet zo veel intern geheugen) dat de app nogal wat data ophaalt (ruim 2,5 MB) en die ook op de interne flash opslaat. Is het misschien mogelijk de dataopslag op de externe flash (sd-kaart) te doen ? Of misschien de data wissen bij afsluiten ? Zo te zien wordt toch alle data bij starten weer opgehaald ?
Aan de andere kant, de meeste telefoons zitten wel wat ruimer in hun geheugen, misschien is het geheugengebruik voor maar een heel klein deel van de gebruikers een issue ....
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Hoezo offtopic? Er wordt gesteld dat het een handige app is (is het ook, for the record) omdat je anders "iedere keer weer je SMSjes moet lezen". Welnu, dat hoeft dus niet als je gewoon één van de genoemde apps installeert. Plus heb je nog meer voordelen als je dat zou doen, voor de mensen die dat nog niet wisten.Anoniem: 221425 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:07:
En ik geloof dat deze app met die andere berichten weinig te maken heeft...
Prima dat jij Handcent of ChompSMS fijn vindt, maar dat heeft imho weinig met dit onderwerp te maken.
Back ontopic?
Maar goed, de TAN-code applicatie is werkelijk helemaal perfect en je hebt niets anders nodig en er zijn nul enigszins geschikte alternatieven. Zo beter dan? Ook goed hoor
Bij de 1e keer openen download de app alle tekst data. Daarna zal de app enkel de plaatjes downloaden die bezichtigd worden. Deze plaatjes hoeven daarna niet nog een keer gedownload te worden, want ik sla ze op in de database.u_nix_we_all schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:17:
[...]
Hardstikke mooi !
Ik merk alleen op mijn Hero (die heeft niet zo veel intern geheugen) dat de app nogal wat data ophaalt (ruim 2,5 MB) en die ook op de interne flash opslaat. Is het misschien mogelijk de dataopslag op de externe flash (sd-kaart) te doen ? Of misschien de data wissen bij afsluiten ? Zo te zien wordt toch alle data bij starten weer opgehaald ?
Aan de andere kant, de meeste telefoons zitten wel wat ruimer in hun geheugen, misschien is het geheugengebruik voor maar een heel klein deel van de gebruikers een issue ....
Als de app weer gestart wordt, checkt de app welke tekst gegevens nog niet gedownload zijn, dezelfde data wordt dus niet nog een keer gedownload. Wanneer er iets vernieuwd is, zal eerst de oude data verwijderd worden en daarna de nieuwe data gedownload en opgeslagen in de database.
Wat ik zou kunnen doen is een optie toevoegen dat je de database handmatig eenmalig en/of bij het sluiten kunt legen. Of enkel de gedownloade plaatjes. De plaatjes nemen namelijk de meeste ruimte in, de tekstgegevens zijn maar een paar kb per winkel. Nadeel van dit is wel dat je de tekstgegevens / plaatjes opnieuw moet downloaden als je de app herstart.
Als je dus de app 2x achter elkaar start, dan is de 2e keer sowieso snel. Als je een paar dagen wacht heb je grote kans dat er een winkel is die nieuwe aanbiedingen heeft en de app zal alleen die gegevens downloaden en het starten zal dus iets langer duren. Als je een week hebt gewacht zullen alle gegevens verouderd zijn wordt idd alle data verwijderd en de nieuwe opgehaald.
Versie 1.2 staat sinds een paar minuten in de Market. Ik heb wat grafische verbeteringen toegevoegd, zoals het oplichten van een rij in de lijst met deals als je er op klikt. Tevens heb ik Jan Linders toegevoegd aan het rijtje met supers. |
Dank voor je uitgebreide reactie.
Ik zal eens kijken of ik nog wat andere troep kan opschonen dan, dat levert waarschijnlijk meer op
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ofcourse! Ik ben wel nog altijd heel noob in programmeren (Ik kan wel wat Java en VB.NET), maar het is de bedoeling dat ik gewoon van dit projectje zou lerenMaverick schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:38:
[...]
ik heb wel een leuke ideetje denk ik, wil je'm horen?
OkAnoniem: 296939 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:17:
[...]
Ofcourse! Ik ben wel nog altijd heel noob in programmeren (Ik kan wel wat Java en VB.NET), maar het is de bedoeling dat ik gewoon van dit projectje zou leren
Nu zou het leuk zijn als je van internet 3, 2 en 1 uur voor de wekker afgaat, de laatste versie van het radio1 journaal (of enig ander journaal dat iig beschikbaar is op internet) download en dan als alarm gebruikt.
Je kunt hier een wekker applicatie voor maken, maar ook bijvoorbeeld het bestand wegschrijven naar de alerts map, zodat iedere willekeurige wekker het bestand als alarmgeluid kan gebruiken.
Ik heb nu sinds kort een HD2 met android en dus multitouch! Mijn gratis app Mini Piano is nu geupdate en is nu een volwaardige piano met multitouch en zoom functionaliteit! Feedback is welkom.
Dat is een leuk idee! Zijn er nog mensen met andere ideeen? Ik vind het eigenlijk ook wel leuk om eens iets te proberen wat ik niet zelf bedacht heb. Verfrissend!Maverick schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:07:
[...]
Nu zou het leuk zijn als je van internet 3, 2 en 1 uur voor de wekker afgaat, de laatste versie van het radio1 journaal (of enig ander journaal dat iig beschikbaar is op internet) download en dan als alarm gebruikt.
Anoniem: 396121
Op mijn Android Samsung Galaxy (zonder S-achtervoegsel) heb ik Android 1.5. En die heeft de vervelende eigenschap dat hij (in zijn media-database) de afspeellijsten dupliceert elke keer als ik hem op de USB-poort van de computer aansluit.
Na een tijdje heb ik van elke play-list tientallen kopieën. Met deze app verwijder ik alle afspeellijsten in een keer:
http://www.appsdomain.nl/Playlistverwijderaar.aspx
En omdat ik .m3u-bestanden op mijn SD-kaart heb staan, komen de afspeellijsten vanzelf weer terug, maar dan wel een kopie van elke lijst.
De app verwijdert alleen de ingangen in de media-database van de Android-telefoon, hij laat alle bestanden zelf intact. Deze app is gratis.
Na een tijdje heb ik van elke play-list tientallen kopieën. Met deze app verwijder ik alle afspeellijsten in een keer:
http://www.appsdomain.nl/Playlistverwijderaar.aspx
En omdat ik .m3u-bestanden op mijn SD-kaart heb staan, komen de afspeellijsten vanzelf weer terug, maar dan wel een kopie van elke lijst.
De app verwijdert alleen de ingangen in de media-database van de Android-telefoon, hij laat alle bestanden zelf intact. Deze app is gratis.
Wat is het stil hier, worden er geen apps meer gemaakt door tweakers?
Ik heb zojuist versie 1.3 van Super Deals geupload. Het rijtje met supers is weer uitbreid, dit keer met de Lidl waar enkelen hier om vroegen.
De Lidl was wel een stuk meer werk dan andere supers, maar hij staat er eindelijk bij
Ik heb zojuist versie 1.3 van Super Deals geupload. Het rijtje met supers is weer uitbreid, dit keer met de Lidl waar enkelen hier om vroegen.
De Lidl was wel een stuk meer werk dan andere supers, maar hij staat er eindelijk bij
Ik heb hem zojuist geupdate maar zie geen Lidl staan bij de supermarkten waar ik uit kan kiezen. Android 2.1 @ X10idhhdante schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:39:
...
...
Hoe doe je dat eigenlijk? Van waar haal je die aanbiedingen?dhhdante schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:39:
Wat is het stil hier, worden er geen apps meer gemaakt door tweakers?
Nu nog de Hoogvliet
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Staat je zoek optie toevallig op "Alleen geselecteerde supers" ?FlyEragon schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:51:
[...]
Ik heb hem zojuist geupdate maar zie geen Lidl staan bij de supermarkten waar ik uit kan kiezen. Android 2.1 @ X10i
Bij "Recent gewijzigd" in de Market vind je een beschrijving. Ik zal hem even copy/pasten:
Ik zal dit waarschijnlijk in versie 1.4 aanpassen dat dit automatisch gaat.Indien bij zoekoptie "Alleen geselecteerde supers" is geselecteerd, zullen vanaf nu enkel deals van deze supers worden gechecked en gedownload.
Tevens is de Lidl toegevoegd.
Om een toegevoegde super aan de lijst toe te voegen dient de zoekoptie op "Alle supers" gezet te worden. (Vereist een herstart van de app)
[ Voor 17% gewijzigd door echthard op 10-03-2011 16:04 ]
InternetAnoniem: 296939 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:58:
[...]
Hoe doe je dat eigenlijk? Van waar haal je die aanbiedingen?
En de Hoogvliet is net als nog een aantal supers lastig. Het is even afwachten, maar de Boni gaat bijvoorbeeld niet lukken binnenkort.
Leuk! Zou het misschien mogelijk zijn in een volgende update bijvoorbeeld een aantal loopjes te laden waarop je dan kan meespelen? Dat zou het nog leuker maken naar mijn idee- peter - schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:55:
Ik heb nu sinds kort een HD2 met android en dus multitouch! Mijn gratis app Mini Piano is nu geupdate en is nu een volwaardige piano met multitouch en zoom functionaliteit! Feedback is welkom.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Inderdaad, deze optie stond aandhhdante schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:01:
[...]
Staat je zoek optie toevallig op "Alleen geselecteerde supers" ?
Daar ga ik me toch eens mee bezig houden.Maverick schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:07:
[...]
OkJe ziet in films enzo altijd als mensen hun wekker af gaat, dat het nieuws begint. Lekker handig is dat, maar wie zet er zijn wekker nu precies om x:00? Toch niet zo veel mensen denk ik.
Je kunt hier een wekker applicatie voor maken, maar ook bijvoorbeeld het bestand wegschrijven naar de alerts map, zodat iedere willekeurige wekker het bestand als alarmgeluid kan gebruiken.
offtopic:
Maar eerst leren. Maandag beginnen de examens
Maar eerst leren. Maandag beginnen de examens
Net geinstalleerd. Hoofdscherm is leuk ingericht en vrij overzichtelijk. Vind echter wel dat de app wat 'zakelijker' aangekleed mag worden. De iconen in het hoofdscherm zijn duidelijk en zien er leuk uit. Als ik echter in het `opties` menu kom dan vraag ik mij af wat daar precies in te stellen valt.dhhdante schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:15:
[...]
Hij staat eindelijk in de Market
[afbeelding] Super Deals
by Dante Eckhardt
<50 downloads, 2 ratings (5 avg)
Free
[afbeelding]
De app toont supermarkt aanbiedingen. Je kunt per super de deals bekijken, maar je kunt ze ook handmatig zoeken.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Mijn mening: kleed het geheel wat zakelijker c.q. overzichterlijker aan en je hebt een geweldige app.
Heb je er al aan gedacht om een betaalde versie in de market te gooien?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Dank je voor je feedbackSwitchie schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 01:50:
[...]
Net geinstalleerd. Hoofdscherm is leuk ingericht en vrij overzichtelijk. Vind echter wel dat de app wat 'zakelijker' aangekleed mag worden. De iconen in het hoofdscherm zijn duidelijk en zien er leuk uit. Als ik echter in het `opties` menu kom dan vraag ik mij af wat daar precies in te stellen valt.
Mijn mening: kleed het geheel wat zakelijker c.q. overzichterlijker aan en je hebt een geweldige app.
Heb je er al aan gedacht om een betaalde versie in de market te gooien?
Ik zou bijvoorbeeld in het optie scherm teksten onder de knopjes kunnen plaatsen, dus : "Supers", "Zoek-opties", "Help", "Info", "Sluit".
En ik ben ook bezig met een betaalde versie idd. Maar ik heb het redelijk druk, dus ik kan nog geen datum noemen.
Wat wordt het verschil tussen de free en de betaalde app. Of komen er advertenties in de free app?dhhdante schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:12:
[...]
En ik ben ook bezig met een betaalde versie idd. Maar ik heb het redelijk druk, dus ik kan nog geen datum noemen.
Bij werkt superdeals goed (dhd), op mijn vrouw haar galaxy s start ie wel, ik kan ook zoeken etc. maar supermarkten instellen in de opties werkt niet, ik kan ze aanklikken wat ik wil, supermarkten worden niet geselecteerd.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ik heb een lijstje gemaakt met punten die ik er in wil hebben. Ik weet niet of alles gaat lukken, dus ik zal ze niet opnoemen.Markie2202 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:33:
[...]
Wat wordt het verschil tussen de free en de betaalde app. Of komen er advertenties in de free app?
Ik ben nu toevallig bezig met een App 2 SD functie.
Wat vreemd, ik heb dit nog niet eerder gehoord. Ik zal eens even gaan Googlen of hier wat tegen te doen is. Als ik denk er wat op gevonden te hebben, zal ik je apart apk's sturen om het te testen?Roeligan schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:57:
Bij werkt superdeals goed (dhd), op mijn vrouw haar galaxy s start ie wel, ik kan ook zoeken etc. maar supermarkten instellen in de opties werkt niet, ik kan ze aanklikken wat ik wil, supermarkten worden niet geselecteerd.
Ja graag
RatPack #814
Ik heb nu ook een mogelijkheid ingebouwd om de checkbox aan te vinken door ergens op de gehele row te drukken. Als het goed is wordt de row blauw als je er met je vinger op komt, net als bij de deals lijstjes.
Hopelijk is dit al voldoende : https://www.yousendit.com/download/eURERFFkRkUrV3hjR0E9PQ
Zou je misschien ook voor alle zekerheid de telefoon even willen rebooten?
Hopelijk is dit al voldoende : https://www.yousendit.com/download/eURERFFkRkUrV3hjR0E9PQ
Zou je misschien ook voor alle zekerheid de telefoon even willen rebooten?
Kan hem morgenochtend pas testen, vrouw is (met telefoon
) aan nachtdienst bezig.
RatPack #814
Lijk mij ook razend interessant zo'n journaal bij wakker worden app. Er staat wel zo'n soort robot app in de market (ben even de naam kwijt) die het weer, het laatste nieuws etc. voorleest op gezette tijden. Oohh weet het alweer, Smarter Alarm. Maar toen ik hem een poos geleden aan het testen was, deed de app het niet zo fijn.
Dit heb ik ook op m'n Desire, maar dit is enkel als je op het supermarkt icoontje drukt. Bij mij word het wel geselecteerd als ik op het vinkje klik.Roeligan schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:57:
Wel handig programma btw
[ Voor 7% gewijzigd door DrNizeGuy op 13-03-2011 19:11 ]
Dit vind ik echt een geweldig idee! Ik zou het zeker gebruiken!Maverick schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:07:
[...]
OkJe ziet in films enzo altijd als mensen hun wekker af gaat, dat het nieuws begint. Lekker handig is dat, maar wie zet er zijn wekker nu precies om x:00? Toch niet zo veel mensen denk ik.
Is het ondertussen gelukt?Roeligan schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:27:
Kan hem morgenochtend pas testen, vrouw is (met telefoon) aan nachtdienst bezig.
De mijne? Maar je gebruikt hem zeker niet dan, als je in BE woont? Voor BE wordt het ook wel wat moeilijker heb ik al gezien. Ik moet echt contact opnemen met de grote supermarkten.Anoniem: 296939 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:02:
Heb de app ook geïnstalleerd. Werkt echt wel goed moet ik zeggen :-)
Ik had het ook zo geprogrammeerd dat je enkel op de checkbox kunt klikken. Voor Roeligan heb ik het nu ook voor de rest van de row gemaakt. Hoop dat je NEE/NEE sticker een hoop papier scheeltDrNizeGuy schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:10:
[...]
Dit heb ik ook op m'n Desire, maar dit is enkel als je op het supermarkt icoontje drukt. Bij mij word het wel geselecteerd als ik op het vinkje klik.
Wel handig programma btwKan me nee/nee sticker weer op de briefenbus
Jup, de jouwe. Nee, ik gebruik hem niet echt. Enerzijds inderdaad omdat ik in België woon, en anderzijds omdat ik gewoon nooit inkopen moet doen. (Ben nog maar net 18 en woon nog bij mijn ouders)dhhdante schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:02:
[...]
De mijne? Maar je gebruikt hem zeker niet dan, als je in BE woont? Voor BE wordt het ook wel wat moeilijker heb ik al gezien. Ik moet echt contact opnemen met de grote supermarkten.
[...]
Anoniem: 296939 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:38:
[...]
Jup, de jouwe. Nee, ik gebruik hem niet echt. Enerzijds inderdaad omdat ik in België woon, en anderzijds omdat ik gewoon nooit inkopen moet doen. (Ben nog maar net 18 en woon nog bij mijn ouders)
Dat journaal bij wakker worden is idd een behoorlijk briljant idee. Als het geen video jounaal kan zijn, dan wel een podcast van het radionieuws oid.
Dank je voor het checken danAnoniem: 296939 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:38:
[...]
Jup, de jouwe. Nee, ik gebruik hem niet echt. Enerzijds inderdaad omdat ik in België woon, en anderzijds omdat ik gewoon nooit inkopen moet doen. (Ben nog maar net 18 en woon nog bij mijn ouders)
Als ik de BE versie ga maken geef ik wel een seintje.
Wie gaat 'm maken?Snuurtje schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:05:
Dat journaal bij wakker worden is idd een behoorlijk briljant idee. Als het geen video jounaal kan zijn, dan wel een podcast van het radionieuws oid.
Ik wil er mij wel eens in verdiepen. Maar zoals ik al zei:dhhdante schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:45:
[...]
Dank je voor het checken dan
Als ik de BE versie ga maken geef ik wel een seintje.
[...]
Wie gaat 'm maken?
Eerst nog even kijken welke radiozenders deze opnames vrijgeven, en hoe ik ze kan binnenhalen.Ik heb examens nu, dus het zal voor daarna zijn
Leuk dat mensen het idee iig leuk vinden. Ik ben benieuwd wie er het eerst met iets op de proppen kan komen
Ja, sorry voor de late reactie. Ik heb hem gisteravond bij de vrouw op haar telefoon gezet et voila, werken
Thx voor de service/support
RatPack #814
Nou- peter - schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:57:
[...]
Dat is een leuk idee! Zijn er nog mensen met andere ideeen? Ik vind het eigenlijk ook wel leuk om eens iets te proberen wat ik niet zelf bedacht heb. Verfrissend!
Nice, Androidworld.nl heeft een artikel geschreven over SuperDeals
http://www.androidworld.n...den-tijd-met-super-deals/
Ik kan er wel wat mee, maar ik heb zelf nog genoeg ideeën die ik wil uitwerken. Ik laat het graag aan anderen over om hier wat van te maken.Maverick schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:09:
Leuk dat mensen het idee iig leuk vinden. Ik ben benieuwd wie er het eerst met iets op de proppen kan komen
Graag gedaan, jij bedankt voor het opmerken en testenRoeligan schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:07:
[...]
Ja, sorry voor de late reactie. Ik heb hem gisteravond bij de vrouw op haar telefoon gezet et voila, werken![]()
![]()
Thx voor de service/support
Ik heb de oplossing verwerkt in 1.3.1 die nu in de Market staat.
Vet!Markie2202 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:31:
Nice, Androidworld.nl heeft een artikel geschreven over SuperDeals![]()
Thx!Cartman! schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:04:
Super Deals net gedownload, top man! Ook FasterFix had ik al geinstalleerd staan, topwerk!
Trouwens wel een opmerking over Super Deals, ik zou het handiger vinden als de 4 opties onderin via de Menu-button opgeroepen zouden worden, dan valt het logischer samen met andere Android-apps. Zomaar een idee 
oh, en de app lijkt te blokkeren als ie images laad, dan kan ik niet (goed) verder scrollen. Op een Galaxy S.
oh, en de app lijkt te blokkeren als ie images laad, dan kan ik niet (goed) verder scrollen. Op een Galaxy S.
[ Voor 20% gewijzigd door Cartman! op 15-03-2011 11:55 ]
Zou je kunnen programmeren dat ook de smtp server e.d. ingesteld kan worden? Niet alleen om jouw smtp server te ontlasten maar ik vind het ook een prettiger ideepaul999999 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:56:
En de queue is ook wel een mooie optie, al heb ik hier minder last van omdat de internetverbinding altijd open staat.
En het zou inderdaad wel heel grappig zijn als je zou kunnen maken dat de app een inbox in de gaten houdt en op het moment dat hier een mailtje ontvangen wordt het mailtje probeert te verzenden aan bijv. het onderwerp.
Bij ontvangen sms:
from: sms@domein.example to naam@domein.example
subject: +31 6 00 00 00 00
body: smsbericht
Verzenden:
from: naam@domein.example to sms@domein.example
subject: RE: +31 6 00 00 00 00
👑
Dank je voor het meedenkenCartman! schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:53:
Trouwens wel een opmerking over Super Deals, ik zou het handiger vinden als de 4 opties onderin via de Menu-button opgeroepen zouden worden, dan valt het logischer samen met andere Android-apps. Zomaar een idee
De app is idd redelijk traag bij het snel scrollen, de app download op de achtergrond dan de images waar je langs bent gegaan. Dit is helaas ook een moeilijk punt. Het is gelukkig maar 1x, want de app slaat ze op in de database en de volgende keer als je hier langs scrolt, worden ze niet nog een keer gedownload.
Albert Heijn opent vandaag zijn eerste winkel in België, ik weet niet als AH voor jou gemakkelijk te doen is?dhhdante schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:02:
[...]
De mijne? Maar je gebruikt hem zeker niet dan, als je in BE woont? Voor BE wordt het ook wel wat moeilijker heb ik al gezien. Ik moet echt contact opnemen met de grote supermarkten.
[...]
Zeker wel. Ik kan waarschijnlijk binnen niet al te veel tijd een BE app lanceren met 3 of 4 winkels. Maar dat lijkt me nog een beetje weinig..Anoniem: 296939 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:55:
[...]
Albert Heijn opent vandaag zijn eerste winkel in België, ik weet niet als AH voor jou gemakkelijk te doen is?
Ik heb een paar dagen geleden Klaverjas in de market gezet:
Market link
Er zit veel werk in, voor een groot deel in het ontwikkelen van een fatsoenlijke robotspeler (zowel als tegenstander als als partner). Ik ben benieuwd of er hier ook Klaverjas liefhebbers rondhangen!
G4A: Klaverjas by Games4All 100 downloads, 7 ratings (4.8 avg) | Free![]() |
Market link
Er zit veel werk in, voor een groot deel in het ontwikkelen van een fatsoenlijke robotspeler (zowel als tegenstander als als partner). Ik ben benieuwd of er hier ook Klaverjas liefhebbers rondhangen!
[ Voor 3% gewijzigd door -Pieter-471 op 16-03-2011 12:33 ]
Super vet!-Pieter-471 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:30:
Ik heb een paar dagen geleden Klaverjas in de market gezet:
[afbeelding] G4A: Klaverjas
by Games4All
100 downloads, 7 ratings (4.8 avg)
Free
[afbeelding]
Market link
Ik ben benieuwd of je er in geslaagd bent een fatsoenlijke robot te maken.
Yus! Klaverjassen die gaan we ook checken, had een poosje geleden al gezocht, maar kwam toen alleen een app tegen om de score bij te houden.
Wow! Helemaal top deze klaverjas versie, meteen maar ff een stukje over geschreven, hulde! http://www.appdroid.nl/20...op-je-droid/android-apps/ Beetje uitgebreide titel, maar kon het gewoon niet korter omschrijven 
Over de "Wordt wakker met het nieuws app" is het misschien een idee om er met een aantal mensen aan te werken? Lijkt me wel leuk om met een aantal Tweakers een app te maken.
Over de "Wordt wakker met het nieuws app" is het misschien een idee om er met een aantal mensen aan te werken? Lijkt me wel leuk om met een aantal Tweakers een app te maken.
[ Voor 8% gewijzigd door martend op 16-03-2011 18:27 . Reden: Per ongeluk 2 keer linkje geplaatst ]
klaverjassen is mooi gemaakt 
Botje kan nog wel iets beter, maar is zeker niet frustrerend.
Niet om negatief te doen, maar is dit niet praktisch hetzelfde? https://market.android.com/details?id=tv.studer.smssync afgezien van het feit dat jouw app waarschijnlijk naar niet enkel een gmail gestuurd kan worden.paul999999 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:56:
by Paul Sohier
Free
[afbeelding]
Mocht je het voor elkaar weten te krijgen dat je via email een sms kan terug antwoorden is wel makkelijk, iets wat die backup app dus niet heeft
Bedankt voor jullie complimenten!dhhdante schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:34:
klaverjassen is mooi gemaakt
We zullen voorlopig blijven schaven aan de robot: Klaverjas is een complex en uitdagend spel om een goede robot voor te schrijven.
Dat kan ik me voorstellen ja. Maar ik heb me al een dik uur vermaakt gister-Pieter-471 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 08:06:
[...]
Bedankt voor jullie complimenten!
We zullen voorlopig blijven schaven aan de robot: Klaverjas is een complex en uitdagend spel om een goede robot voor te schrijven.
Verdien je nog wat met die reclame die zo kort in beeld is denk je?
Onze eerste prioriteit is een spelersgroep opbouwen, en zelf heb ik altijd een behoorlijke hekel aan "intrusive" reclame die de hele tijd in beeld is. Als we genoeg spelers kunnen trekken zullen we een betaalde "pro" versie uitbrengen zonder reclames en met extra features. Dat is nog wel toekomstmuziek.dhhdante schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:41:
[...]
Dat kan ik me voorstellen ja. Maar ik heb me al een dik uur vermaakt gister
Verdien je nog wat met die reclame die zo kort in beeld is denk je?
Anoniem: 147093
Superdeals is een goede app
Mis 1 dingetje: non-food. Bijvoorbeeld Aldi en Lidl hebben nog weleens leuke dingen in de aanbieding zoals electronica e.d.
Mis 1 dingetje: non-food. Bijvoorbeeld Aldi en Lidl hebben nog weleens leuke dingen in de aanbieding zoals electronica e.d.
Dank jeAnoniem: 147093 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:02:
Superdeals is een goede app![]()
Ik heb ook nagedacht over zo'n zoek item, alleen dat wordt een mega zoek opdracht volgens mij. Op welke woorden moet ik allemaal gaan zoeken?
Ik kan het wel een poging geven..
Van SMTP server vind ik opzich goed idee, ik ga even kijken hoe ik dit het beste kan inbouwen, mischien iets als geavanceerde opties. De basis reden dat ik mijn eigen (Wel speciaal hiervoor opgezetten) mailserver gebruik is qua support, ik weet nu bijna zeker dat dit bijna altijd werkt, terwijl wanneer het zelf ingesteld wordt er een grotere kans is dat het niet werkt.ajakkes schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:27:
[...]
Zou je kunnen programmeren dat ook de smtp server e.d. ingesteld kan worden? Niet alleen om jouw smtp server te ontlasten maar ik vind het ook een prettiger idee
En de queue is ook wel een mooie optie, al heb ik hier minder last van omdat de internetverbinding altijd open staat.
En het zou inderdaad wel heel grappig zijn als je zou kunnen maken dat de app een inbox in de gaten houdt en op het moment dat hier een mailtje ontvangen wordt het mailtje probeert te verzenden aan bijv. het onderwerp.
Bij ontvangen sms:
from: sms@domein.example to naam@domein.example
subject: +31 6 00 00 00 00
Verzenden:
from: naam@domein.example to sms@domein.example
subject: RE: +31 6 00 00 00 00
Ik heb zojuist ook een update in de market gezet welke support toevoegt voor het antwoorden op een SMS. Het gaat wel iets anders als jij hier zegt, ieder verstuurd SMSje heeft een uniek email adres om te antwoorden, en vanuit dit email adres weet de mailserver wat hij moet doen. ZOdra de mail binnenkomt stuurt hij aan de telefoon een push message door, dat er een bericht wacht, de telefoon haalt hem op en stuurt de mail.
Er zijn wel voor meer dingen verschillende AppsSubslider schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:18:
[...]
Niet om negatief te doen, maar is dit niet praktisch hetzelfde? https://market.android.com/details?id=tv.studer.smssync afgezien van het feit dat jouw app waarschijnlijk naar niet enkel een gmail gestuurd kan worden.
Mocht je het voor elkaar weten te krijgen dat je via email een sms kan terug antwoorden is wel makkelijk, iets wat die backup app dus niet heeft
Klein foutje wat ik nog gezien heb: bij chips staat ook Velgenboom van de lidldhhdante schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:17:
[...]
Dank je
Ik heb ook nagedacht over zo'n zoek item, alleen dat wordt een mega zoek opdracht volgens mij. Op welke woorden moet ik allemaal gaan zoeken?
Ja I know, dat komt omdat het woordje "chips" voorkomt in de beschrijving van de aanbieding.JackPoint schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:51:
[...]
Klein foutje wat ik nog gezien heb: bij chips staat ook Velgenboom van de lidl
Ai, dan zou ik eens op die sites moeten gaan kijken wat er regelmatig in de aanbieding is..dhhdante schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:17:
[...]
Dank je
Eens poging wagen

Ik heb nog eens nagedacht.. Ik denk dat "non-food" veel te breed is. Dat kan een schilderij, een vaas of kussens zijn.
Ik kan wel specifiekere onderdelen toevoegen, ik ben al van plan om baby-artikelen zoals luiers er bij te zetten.
Ik kan wel specifiekere onderdelen toevoegen, ik ben al van plan om baby-artikelen zoals luiers er bij te zetten.
Zou het wat zijn als je ipv op product, op de naam van de aanbieding zelf zoekt? De meeste supermarkten hebben toch van die slogans? Prijspakker van de week, 1+1 gratis, versvoordeel, bonustopper enzv.
Je zou natuurlijk ook een algemener iets kunnen verzinnen, dan kun je daar zowel aldi als lidl kwijt.Anoniem: 147093 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 17:23:
Bij de Lidl bijvoorbeeld is de term: actueel misschien een goede..
Overigens zie ik de aanbiedingen van Aldi alleen onder de aldi-supermarkt, maar niet onder de categorieweergave. Nu lijkt alleen de non-food van de Aldi opgenomen te zijn, de 'inkooptips' zie ik nergens terug.
2e: Ik zie vandaag in superdeals de AH aanbiedingen staan van 14-20 maart, maar op ah.nl staan de aanbiedingen voor deze week. Klopt t dat de app achterloopt op de website?
Ps: App werkt prima op mn Flytouch tablet. Enige is dat ie fixed in portrait draait, pas na het afsluiten wil ie weer terugroteren naar landscape.
En als je toch aan het supermarkten toevoegen bent: Ik mis de Supercoop en Emté oa. (Die zitten hier ook in de buurt)
Maar los daarvan, al wel een ideale app
[ Voor 26% gewijzigd door DJSmiley op 20-03-2011 19:00 ]
Is eigenlijk best een goed idee idd. De haalbaarheid moet ik even bekijken, want de supermarkten verwerken dat allen op verschillende manieren. Maar echt een goed idee, dank jemartend schreef op zondag 20 maart 2011 @ 15:22:
Zou het wat zijn als je ipv op product, op de naam van de aanbieding zelf zoekt? De meeste supermarkten hebben toch van die slogans? Prijspakker van de week, 1+1 gratis, versvoordeel, bonustopper enzv.
Wat "actueel" is, dat toon ik bij de Lidl, Dus dan laat ik alles zien van de Lidl onder dat knopje. Ik denk dat als je die deals wilt zien je net zo goed op het Lidl knopje kan drukken. Geldt ook voor de Aldi denk ik.Anoniem: 147093 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 17:23:
Bij de Lidl bijvoorbeeld is de term: actueel misschien een goede..
Dank jeDJSmiley schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:55:
Je zou natuurlijk ook een algemener iets kunnen verzinnen, dan kun je daar zowel aldi als lidl kwijt.
Overigens zie ik de aanbiedingen van Aldi alleen onder de aldi-supermarkt, maar niet onder de categorieweergave. Nu lijkt alleen de non-food van de Aldi opgenomen te zijn, de 'inkooptips' zie ik nergens terug.
2e: Ik zie vandaag in superdeals de AH aanbiedingen staan van 14-20 maart, maar op ah.nl staan de aanbiedingen voor deze week. Klopt t dat de app achterloopt op de website?
Ps: App werkt prima op mn Flytouch tablet. Enige is dat ie fixed in portrait draait, pas na het afsluiten wil ie weer terugroteren naar landscape.
En als je toch aan het supermarkten toevoegen bent: Ik mis de Supercoop en Emté oa. (Die zitten hier ook in de buurt)
Maar los daarvan, al wel een ideale app
1e: Zou je de inkooptips er bij willen zien? Zoja, dan voeg ik ze voor je er bij.
2e: Ja dat heb ik expres gedaan. De aanbiedingen worden verruild door de nieuwe, dus als ik de aanbiedingen vandaag zou verwisselen, zou je de aanbiedingen niet meer kunnen zien, terwijl de AH nog wel open is. Op maandag update ik de aanbiedingen pas voor de AH.
Ziet het er ook een beetje ok uit op een tablet? Ik heb de app ook fixed op portrait gezet. Sowieso de Pro versie waar ik mee bezig ben gaat een landscape optie krijgen.
Supercoop heb ik nog niets van gehoord, Emté krijg ik morgen antwoord van terug. Wel kan ik al melden dat de Hoogvliet er waarschijnlijk bijkomt.
Het is pas versie 1.31, ik ben al druk bezig geweest met vele performance verbeteringen en optionele zaken als orientatie en move 2 sd. Ik weet alleen nog niet wat ik in de betaalde versie plaats en wat in de gratis versie.
Op een tablet ziet het er prima uit. In tegenstelling tot sommige andere apps scaled ie tenminste netjes mee.dhhdante schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:15:
.....
Ziet het er ook een beetje ok uit op een tablet? Ik heb de app ook fixed op portrait gezet. Sowieso de Pro versie waar ik mee bezig ben gaat een landscape optie krijgen.
....

[ Voor 6% gewijzigd door DJSmiley op 20-03-2011 22:25 ]
Hehe, goed overzicht op zo'n tablet. Thanks voor de plaatjes.
En ik heb idd alles gescaled.
En ik heb idd alles gescaled.
Idd onder het "deals" knopje de Lidl aantikken en alles incl. non-food is te zien... Nogmaals: super app.
* Anoniem: 147093 houdt nu op met het veren steken
* Anoniem: 147093 houdt nu op met het veren steken

Super Deals is een nice app!
Zou je het mogelijk kunnen maken om op prijs te sorteren?
Natuurlijk. Ik zal er 3 opties in bouwen:Brantje schreef op zondag 20 maart 2011 @ 22:56:
Super Deals is een nice app!
- De normale zoals de winkel ze zelf ordent
- Alfabet
- Prijs
Wanneer weet ik nog niet zeker, maar iig voor de volgende grote update.
Maar nu moet ik mij registreren op jouw site om mijn app te laten werken. Dat dit niet nodig was, was voor mij een reden om jouw tool te gebruiken.paul999999 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:30:
[...]
Van SMTP server vind ik opzich goed idee, ik ga even kijken hoe ik dit het beste kan inbouwen, mischien iets als geavanceerde opties. De basis reden dat ik mijn eigen (Wel speciaal hiervoor opgezetten) mailserver gebruik is qua support, ik weet nu bijna zeker dat dit bijna altijd werkt, terwijl wanneer het zelf ingesteld wordt er een grotere kans is dat het niet werkt.
Ik heb zojuist ook een update in de market gezet welke support toevoegt voor het antwoorden op een SMS. Het gaat wel iets anders als jij hier zegt, ieder verstuurd SMSje heeft een uniek email adres om te antwoorden, en vanuit dit email adres weet de mailserver wat hij moet doen. ZOdra de mail binnenkomt stuurt hij aan de telefoon een push message door, dat er een bericht wacht, de telefoon haalt hem op en stuurt de mail.
Een tweede nadeel is dat ik alleen kan sms-en naar nummers waar ik al een smsje van ontvangen heb.
Voor wat betreft de smtp server. Het is goed om er een default werkende waarde in te vullen waar je ondersteuning op geeft en welke je kan resetten. Maar er kan toch prima een andere smtp server ingevuld worden door de gebruiker? Die moest de gebruiker ook al invullen voor gebruik van een mail account als hij geen gmail gebruikt.
👑
Voor de orginele functionaliteit hoef je je niet te registerenajakkes schreef op maandag 21 maart 2011 @ 08:03:
[...]
Maar nu moet ik mij registreren op jouw site om mijn app te laten werken. Dat dit niet nodig was, was voor mij een reden om jouw tool te gebruiken.
Een tweede nadeel is dat ik alleen kan sms-en naar nummers waar ik al een smsje van ontvangen heb.
Voor wat betreft de smtp server. Het is goed om er een default werkende waarde in te vullen waar je ondersteuning op geeft en welke je kan resetten. Maar er kan toch prima een andere smtp server ingevuld worden door de gebruiker? Die moest de gebruiker ook al invullen voor gebruik van een mail account als hij geen gmail gebruikt.
Mooie app, dat klaverjassen ! Alleen mis ik een beetje de optie om af te sluiten. Bovendien heb ik de indruk dat de app actief blijft na het spelen, en dat lijkt mijn accu niet leuk te vinden.-Pieter-471 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:56:
[...]
Onze eerste prioriteit is een spelersgroep opbouwen, en zelf heb ik altijd een behoorlijke hekel aan "intrusive" reclame die de hele tijd in beeld is. Als we genoeg spelers kunnen trekken zullen we een betaalde "pro" versie uitbrengen zonder reclames en met extra features. Dat is nog wel toekomstmuziek.
Nog een functie voor het klaverjassen: Opnieuw beginnen met een spel. Soms is het botje wel frustrerend slecht en dan heb ik eigenlijk geen zin meer in die game en wil ik opnieuw beginnen. Dat kan nu niet.
Hoogvliet komt er inderdaad bij, Emte heeft me helaas net bericht dat ze er niet in willen.dhhdante schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:15:
Supercoop heb ik nog niets van gehoord, Emté krijg ik morgen antwoord van terug. Wel kan ik al melden dat de Hoogvliet er waarschijnlijk bijkomt.
Mocht je hier van balen, kun je een berichtje achterlaten op hun website : http://www.emte.nl/klante...ges/contactformulier.aspx
Als ze een hoop berichtjes krijgen gaan ze zich vanzelf achter hun oren krabben
Ik wil ook geen backup tool. Ik wil een app die de sms functionaliteit van de telefoon naar mijn pc brengt. En volgens mij is dat ook jouw doelstelling.paul999999 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 10:05:
Voor de orginele functionaliteit hoef je je niet te registeren. Vergeet dit niet dat dit geen backup tool is zoals de app die jij aanhaalde, het kan er wel voor gebruikt worden, maar is niet specifiek de bedoeling.
Maar mijn tweede wens is dat dit gebeurt zonder afhankelijkheid van servers van anderen.
Als de app alleen maar reageert op emailtjes die aan bepaalde eisen voldoen en daar een email adres voor gebruikt die de gebruiker zelf voor dit doeleinde gemaakt heeft is dat volgens mij een hele mooie oplossing.
👑
Let op:
Gratis en betaalde-apps mogen in dit topic worden gepost!
Echter wel onder een aantal voorwaarden;
De aankondiging / downloadlocatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.
Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten.
Alleen eigen Apps mogen gepost worden.
Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze een relatie of verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.
Gratis en betaalde-apps mogen in dit topic worden gepost!
Echter wel onder een aantal voorwaarden;
De aankondiging / downloadlocatie van de App mag maar één keer worden gepost!
Wanneer je een nieuwe versie van je App hebt gemaakt mag je in een nieuw bericht de veranderingen beschrijven, tevens mag je in dit bericht een link posten naar je eerste melding van de App in dit topic.
Support geven op je App mag natuurlijk wel in meerdere berichten.
Alleen eigen Apps mogen gepost worden.
Tweakers.net en daarmee GoT hebben op geen enkele wijze een relatie of verantwoording tot de Apps die hier gepost worden.