Ik heb een server met 3 ip adressen. Nu wil ik een programma draaien die vanaf die 3 ip adressen gedraaid wordt. Het is misschien niet helemaal duidelijk, maar als ik bijvoorbeeld wget wil draaien en dan vanaf elk ip adres. Is zoiets mogelijk? Dus dat ik per wget aan kan geven welk ip adres in de referrer moet staan.
man wget:
Download Options
--bind-address=ADDRESS
When making client TCP/IP connections, bind to ADDRESS on the local machine. ADDRESS may be specified as a hostname or IP address. This option can be useful if your machine is bound to multiple IPs.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Kijk eens hoe programma binden op ip
Zijn het trouwens 3 IP's in hetzelfde subnet? Anders zou je dit gewoon met standaard routering kunnen oplossen...
Zijn het trouwens 3 IP's in hetzelfde subnet? Anders zou je dit gewoon met standaard routering kunnen oplossen...
[ Voor 49% gewijzigd door Rainmaker op 03-02-2011 13:49 ]
We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.
Volgens mij stel je de verkeerde vraag.
Je hebt het over wget, een downloadprogramma. Daarom denk ik dat je je downloadsnelheid wil verhogen.
Dat kan, maar is niet triviaal. Zoek eens op "channel bonding" .
Je hebt het over wget, een downloadprogramma. Daarom denk ik dat je je downloadsnelheid wil verhogen.
Dat kan, maar is niet triviaal. Zoek eens op "channel bonding" .
This post is warranted for the full amount you paid me for it.