Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970
De chips zijn in principe hetzelfde (Op enkele modellen na). En basisgezien verlies je je garantie toch al als je gaat OC'en. Dus ik zeg: Koop de goedkoopste HD6950. En zet er een 3rd party cooler op.
Als je dit toch niet wilt doen zou ik voor de pricewatch: Club3D CGAX-69548F gaan. Deze koelt beter als de stockcooler. Maar is niet zo overdreven duur als de Twin Frozr.
Als je dit toch niet wilt doen zou ik voor de pricewatch: Club3D CGAX-69548F gaan. Deze koelt beter als de stockcooler. Maar is niet zo overdreven duur als de Twin Frozr.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Vergeet voor het gemak niet dat sommige fabrikanten nog wel eens betere/andere compnenten willen gebruiken, zoals andere of meer caps.
Ja, het is jammer dat je nergens kan zien welk merk geheugen er gebruikt word.
De HD6950 van Sapphire en XFX zijn nu even duur (!)
Ik heb niet zulke goede ervaringen met XFX, mijn Geforce 8800GT ging na het garantietermijn meteen kapot!
XFX is toch ook meer een nVidia fabrikant?
Vreemd is dat de MSI Twin FrozerII-OC maar 2 jaar garantie geeft terwijl het één van de duurste kaarten is??
Alleen Asus en Gigabyte geven 3 jaar garantie!
De HD6950 van Sapphire en XFX zijn nu even duur (!)
Ik heb niet zulke goede ervaringen met XFX, mijn Geforce 8800GT ging na het garantietermijn meteen kapot!
XFX is toch ook meer een nVidia fabrikant?
Vreemd is dat de MSI Twin FrozerII-OC maar 2 jaar garantie geeft terwijl het één van de duurste kaarten is??
Alleen Asus en Gigabyte geven 3 jaar garantie!
[ Voor 22% gewijzigd door olie op 01-02-2011 04:47 ]
Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970
XFX heeft al eventjes geen Nvidea kaart meer gebracht 
XFX's BE's gaan lekker met OC'ing
XFX's BE's gaan lekker met OC'ing
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III