Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

usb executable autorun

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• darkdeathrip
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-11 00:49
Heej mensen van de Devschuur®,

Ik vroeg me af of jullie nog leuke manieren wisten om een "exe" te executen vanuit een usb.
Natuurlijk ken ik autorun.inf (werkt niet meer met nieuwere versies van windows).
Ook ken ik het trucje met de recycle bin, wat overigens ook niet meer werkt met de nieuwe update van windows 7. Denk ook aan icon=autorun.exe,1...
Vraag ik het kort: zodra de usb in de computer gaat, hebben jullie dan nog andere mogelijkheden dat hij dan automatisch autorun.exe opent?

Dit mag in elke taal, of op elke manier.

B.v.d.

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
Autorun terug aanzetten in je instellingen op de computer. Anders kan het niet volgens mij. Best ook anders zou dit maar een heel onnuttige beveiligingsfeature zijn.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie niet hoe dit geen scriptrequest is, los van Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.

Daarbij: Als het al kan dan is 't geheid een ranzige hack/exploit en dus niet iets dat je voor serieuze doeleinden wilt/kunt gebruiken (los van natuurlijk gewoon handmatig de autorun weer enablen; maar dat lijkt me logisch).

[edit]
Met dank aan RaZ die nog even hetvolgende wou toevoegen:
nieuws: Microsoft trekt AutoRun-teugels aan in Windows 7

[ Voor 27% gewijzigd door RobIII op 01-02-2011 01:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.