Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muismat met opdruk

Pagina: 1
Acties:

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
Ik ben opzoek naar een muismat voor mijn vriendin.
Die wil voor haar verjaardag er 1 met een foto van ons erop.

Nou heb ik een iron lady muismat. ( Ja rose, was destijds in de aanbieding en 4 euro goedkoper als zwart)
http://www.meroncourt.com...-1594.htm?c=135&view=2&f=

Nu zoek ik dus van het zelfde materiaal een muismat. Ook zo oprolbaar etc.

De meeste keuze kwam ik uit op
http://www.drukenbestel.n...sepad-bedrukken-bestellen

Hierbij de stoffen mat. Is dit hetzelfde als mijn muismat ?

Ik heb geen ervaring met dit en zou graag wat advies willen _/-\o_

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Oprolbaar ? wat voor muis gebruik je, een levende ?
Nou ja het ziet er gewoon uit als een standaard cheap ass muismat. net als dat rose ding van jou.

Pak een stuk rubber van 6 mm dik en probeer dat eens op te rollen (of een cheap ass muismat)

Iperf

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
neen dit is niet zoals jouw steelseries mat maar een klassieke muismat zoals je die 10 jaar geleden ook had

en lol @ poster boven me, die roze muismat is niet zomaar een cheap ass ding dat je gratis bij de blokker krijgt

[ Voor 35% gewijzigd door keejoz op 01-02-2011 01:06 ]

Verwijderd

Wat is er gebeurt met het old fashioned bloemetje, uit eten en een sieraad voor t vrouwtje

OT: Beide sites vermelden dat het om een "stoffen" muismat gaat, daar vanuit gaand lijkt het me hetzelfde materiaal maar kan kwalitatief natuurlijk verschil in zitten.

• snoos
Dankje keejoz :)
Dan zoek ik een shop waar dat wel kan. Als het überhaupt kan.
En anders krijgt ze ook gewoon een Iron Lady xD

En idd dit is niet zomaar een cheap ass muismat. Niet de duurste maar zeker niet in zelfde klasse als de gratis bart smit muismat( die hier ook ergens ligt weg te rotten)

En nee ik gebruik geen levende muis. Ik ben in bezit van twee dode adders.
Oprolbaar is een kenmerk van deze muismat. zo kan hij als hij in de tas zit geen rare knikken krijgen

Dat bloemetje, uit eten en sieraad heeft ze alle drie all kregen en van sommige zelfs meer. Maar nu wil ze dit omdat ze een nieuwe pc heeft

[ Voor 13% gewijzigd door snoos op 01-02-2011 01:15 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

keejoz schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 01:05:
neen dit is niet zoals jouw steelseries mat maar een klassieke muismat zoals je die 10 jaar geleden ook had

en lol @ poster boven me, die roze muismat is niet zomaar een cheap ass ding dat je gratis bij de blokker krijgt
Ik heb maar zelf even een betere foto opgezocht .. mja iets dunner en duurder :P
Afbeeldingslocatie: http://www.muizenshop.nl/layout/media/22601-22800/22650_1_image.jpg

Nee zeker niet zo oprolbaar

Iperf

• snoos
Dat plaatje is wel mooier idd :P maar toont de structuur niet zo goed.

Weet iemand dan mischien waar ik zo'n soort muismat met opdruk kan krijgen ? of één met een zeer goede kwaliteit
Pagina: 1