Ik heb een up to date free Avast virusscanner en als ik via Grabit download scant hij het gelijk. De processor wordt behoorlijk belast, maar het meest vervelende is dat het stoort op mijn geluid. Ik draag een koptelefoon en hoor variatie's van lichte tikjes tot een ratel en haperen muziek. Als ik geen muziek afspeel en overige programma's dicht heb hoor ik het geratel ook. Ik merk ook als hij gewoon even scant dat die rateltjes optreden. Ik heb er een nieuwe coolemaster voeding in van 460 Watt maar het euvel blijft. als ik muziek opneem via de lijningang hoor ik die ratels wel, maar in de opnames zitten ze niet. Ik heb het idee dat het steeds erger wordt. Wat mij ook opvalt is dat er wel erg veel geheugen in gebruik is de laatste tijd (voor het weekend stond hij op 90%) en dat het niet veel minder wordt als ik programma's sluit, het doet mij denken aan Win98, maar dit is Win 7 home 32 bit.
systeem
cmedia geluidskaart, zonder type aanduiding, ik gebruik hiervan de luidspreker uitgang.
wd 320 GB
samsung 1 TB
wd 1,5 TB
Q8200
Asus mobo
4 GB memory
gt 220 video
lg dvd writer
systeem
cmedia geluidskaart, zonder type aanduiding, ik gebruik hiervan de luidspreker uitgang.
wd 320 GB
samsung 1 TB
wd 1,5 TB
Q8200
Asus mobo
4 GB memory
gt 220 video
lg dvd writer