ik heb een paar maanden terug mn pc weggelegd omdat de windows-schijf (40gig IDE schijf) crashte. Inmiddels weer mee bezig geweest en die schijf vervangen voor een 640gig. tegelijk ook de cpu-koeler vervangen voor het vorige exemplaar (goed werkend) aangezien de huidige fan een beetje op was.
Alles weer aangesloten, echter de pc gaat nu een paar seconden aan en schakelt daarna weer uit. Ik heb alle schijven alweer een keer losgekoppeld, geen resultaat. Enige opvallende is dat de fan van de videokaart niet meer draait, t lijkt me alleen niet dat de kaart kaduuk is. Heb er niks mee gedaan en de laatste keer dat ik vergat de stroom op de v-kaart te zetten, gaf ie gewoon een melding bij het opstarten
geheugen gewisseld voor een ander stripje, geen effect.
Mobo: MSI KT6 Delta
CPU AMD Athlon 2600+
V-kaart Radeon 9700
Schijf 1 Maxtor diamandmax 10 200gig (als slave jaren goed gewerkt)
Schijf 2 Hitachi SATAII 640gb
Gehuegen 2x 256mb DDR333/1x1gb DDR400
kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?
Alles weer aangesloten, echter de pc gaat nu een paar seconden aan en schakelt daarna weer uit. Ik heb alle schijven alweer een keer losgekoppeld, geen resultaat. Enige opvallende is dat de fan van de videokaart niet meer draait, t lijkt me alleen niet dat de kaart kaduuk is. Heb er niks mee gedaan en de laatste keer dat ik vergat de stroom op de v-kaart te zetten, gaf ie gewoon een melding bij het opstarten
geheugen gewisseld voor een ander stripje, geen effect.
Mobo: MSI KT6 Delta
CPU AMD Athlon 2600+
V-kaart Radeon 9700
Schijf 1 Maxtor diamandmax 10 200gig (als slave jaren goed gewerkt)
Schijf 2 Hitachi SATAII 640gb
Gehuegen 2x 256mb DDR333/1x1gb DDR400
kan iemand hier duidelijkheid over verschaffen?