Weet iemand waar ik een golden orb voor Sec 2 kan vinden?? ik heb eens een review gelzen van een golden orb met allerlei clips erbij die hem voor alle cpu's geschikt zou maken maar kan um nergens meer vinden!!
Verwijderd
Wacht even totdat wij de lucht ingaan.
We gaan zowel de slot 1 als socket 370 Golden Orbs verkopen.
Hou www.oc-shop.nl in de gaten. De prijs wordt ook interessant, goedkoper in ieder geval dan bij Regenboog.
Greetinz
OC-Shop.nl
Newt
We gaan zowel de slot 1 als socket 370 Golden Orbs verkopen.
Hou www.oc-shop.nl in de gaten. De prijs wordt ook interessant, goedkoper in ieder geval dan bij Regenboog.
Greetinz
OC-Shop.nl
Newt
OC-Shop: Ik ben echt zwaar benieuwd naar jullie aanbod en prijzen. Wanneer komt de site ongeveer online?
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
En gaan jullie dan de titan majesty (zoals de regenboog) of de plycon golden orb verkopen?
Koekum and the quest for the golden orb
Koekum and the quest for the golden orb
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
De Golden Orb komt van thermaltake www.thermaltake.com .
We hopen binnen 6 weken alles rond te hebben en online te gaan. Ik moet zeggen het een heel geregel zo'n shop, maar ja dan hebben we ook wat. Nu dadelijk alleen nog clandizie!!!
Greetinz
OC-Shop.nl
Newt
We hopen binnen 6 weken alles rond te hebben en online te gaan. Ik moet zeggen het een heel geregel zo'n shop, maar ja dan hebben we ook wat. Nu dadelijk alleen nog clandizie!!!
Greetinz
OC-Shop.nl
Newt
Aan clandizie zal het naar mijn mening niet liggen.
Er zijn genoeg klanten voor jullie (zie jullie vorig geposte topic) als jullie maar GOEDkoop zijn
Al een ID-tje wat de Orbs gaan kosten?!
Ik zal een slot-1 versie nodig hebben.
Dus al 1 potentiele klant
Er zijn genoeg klanten voor jullie (zie jullie vorig geposte topic) als jullie maar GOEDkoop zijn
Al een ID-tje wat de Orbs gaan kosten?!
Ik zal een slot-1 versie nodig hebben.
Dus al 1 potentiele klant
Pagina: 1