[iPod Touch] verkeerde albumillustraties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro-tukker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 00:43
Hallo iedereen,

Sinds lange tijd heb ik geen muziek meer op mijn iPod gezet en nu heb ik het weer een keer gedaan. Alleen het probleem is dat de album illustraties in mijn iPod niet kloppen. In iTunes zijn de album illustraties gewoon zoals ze horen, alleen op mijn iPod staan sommige gewoon bij de verkeerde albums. Bijvoorbeeld, bij een album van David Guetta staat een album illustratie van korsakoff. Dit terwijl er in iTunes gewoon de goede illustraties bij staan.

Kent iemand dit probleem of weet iemand wat je hier tegen kan doen? Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden, hopelijk één van jullie wel.

Overigens ik heb nog niet kunnen testen om alles eraf te halen en er weer opnieuw op te zetten. Dit komt omdat ik niet kan vinden hoe ik alle muziek van mijn iPod haal en iTunes gewoon volledig laat. Misschien kan iemand mij dit ook vertellen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:32
Heb het ook wel eens gehad, gewoon opnieuw synced zal het probleem wel oplossen.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-10 22:09
Heb ik ook gehad met iPod Touch 2g. Eindeloos gezeur: steeds 2 of 3 albums verkeerd, en simpel synchroniseren loste dat zeker niet op. Handmatig die albums verwijderen en opnieuw toevoegen hielp dan wel, maar dan waren er weer 2 of 3 andere verkeerd.

Echt irritant, heb het na veel gedoe maar zo gelaten toen. Ook nieuwere fw en iTunes versie hielpen niet. Met huidige iPhone heb ik dit probleem gelukkig tot op heden niet meer gehad...

Je kan dus proberen of het verwijderen en dan opnieuw toevoegen voor jou wel helpt of dat ook het probleem alleen maar verschuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro-tukker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 00:43
Inmiddels heb ik alle muziek van mijn iPod afgehaald en er weer opnieuw opgezet. Daardoor is het probleem verholpen. Perfect dus, alle album illustraties zijn weer goed.

Bedankt voor jullie hulp :D