Toon posts:

Wat te upgraden?

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit eraan te denken om me pc nog een kleine boost te geven, maar ik twijfel eraan wat ik zou upgraden.
ik wil de bottlenek er een beetje uit halen snap je.
Ik heb een CPU Q9400 @ 3Ghz
Radeon 4850 x2 2GB
Corsair Value Select 2x 2GB
1TB harde schijf
Asus P5KPL-AM SE

Dus iemand suggesties?

• owner01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12 14:58
oehh altijd moeilijk natuurlijk kan een ssd nooit kwaad en anders zou ik toch de videokaart upgraden

Verwijderd

Ik zou er nog een 2 TB schijf bijzetten. In één klap 3x zo veel schijfruimte. Is denk ik de grootste boost die je kunt maken met dit systeem.

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 16:34
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:39:
Ik zou er nog een 2 TB schijf bijzetten. In één klap 3x zo veel schijfruimte. Is denk ik de grootste boost die je kunt maken met dit systeem.
Denk dat je beter een SSD erbij kan plaatsen...
Een extra 2TB aan ruimte boost niet zoveel

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

• janvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-12 11:51

janvk

No OnE LiVeS 4-Ever

Ja inderdaad hangt er vanaf wat voor doeleinde. maar gezien de configuratie ga ik er vanuit dat het met gaming doeleinden gebruikt wordt. Dan sluit ik me bij de videokaarten aan maar ik blijf voor algemeen gebruik op de PC een SSD de grootse winst vinden. Gewoon het starten van de PC's en het openen van programma's algemeen werken met de PC zal ik maar zeggen.

MvG

Jan

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-12 13:15
Lourini schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:41:
[...]

Denk dat je beter een SSD erbij kan plaatsen...
Een extra 2TB aan ruimte boost niet zoveel
Hij maakte een grapje, de TS geeft namelijk niet aan waar hij zijn systeem voor gebruikt. En op welk gebied hij performance mist wat wel een kritisch gegeven is om zijn vraag te beantwoorden.

Verwijderd

Topicstarter
Meeste performance wil ik graag in games.
Wat hogere graphics etc. merk wel dat e pc verouderd kon eersta lles op max :P
Het normale office werk maakt me niet echt uit(word etc)
Als ie het doet doet ie het maar bij spellen is het een ander verhaal snappie ;)

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen/upgraden?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
In dit geval lijkt mij [UG Aanschaf] Gamesysteem de beste keus.

Dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.