Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
klopt, had ik kwartier na jouw melding gefixed
Frontpage kan een update krijgen. Van mijn leverancier heb ik begrepen dat in ieder geval Asus vanmiddag met een (retail) statement gaat komen over wanneer ze nieuwe borden verwachten, hoe de afhandeling van omruilen/defecten wordt opgelost en welke termijn en voorwaarden daaraan zitten.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Is het niet samen 1 miljard, dat zie ik tenminste staan op veel andere site's. Als ik zo op de site van Intel kijk niet trouwens...Het bedrijf heeft voor het eerste kwartaal van dit jaar 300 miljoen dollar gereserveerd: de totale vervangingskosten voor 2011 raamt het bedrijf op 700 miljoen dollar.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 11:56 ]
Lijkt mij dat de Core i3 uit die serie er ook bij hoort. Ik heb momenteel een Intel DH67CF moederbord met een H67 chipset en i3 2100 processor. Ook die combinatie bestaat dus.De ontwerpfout treft chipsets die aanwezig zijn in alle computers die zijn uitgerust met een Sandy Bridge-processor, ofwel een Core i5- of Core i7-cpu uit de nieuwe 2000-serie van Intel.
Fixedvanaalten schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:51:
[...]
Lijkt mij dat de Core i3 uit die serie er ook bij hoort. Ik heb momenteel een Intel DH67CF moederbord met een H67 chipset en i3 2100 processor. Ook die combinatie bestaat dus.
@themask
De andere sites hebben het fout. Intel heeft 700 miljoen opzij gezet voor vervanging/reparatie. De 300 miljoen is de verwachte omzetdaling, omdat ze de levering van chipsets tijdelijk stop hebben gezet en pas over ruim een maand weer op gang is.
Pagina: 1