http://specs.tweak.to/6635
Mag opzich geen probleem zijn (Viper II en VIA moederbord) mits je maar gebruik maakt van de laatste drivers (referentie drivers van S3) + laatste biosupdate van de Viper II. Daarnaast kunnen ook de laatste VIA drivers belangrijk zijn.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
VIA + Viper2 = no problem
Ik gebruik al jaren S3 + VIA, en alleen de Savage4 heeft me tot nu toe in de steek gelaten
Ik gebruik al jaren S3 + VIA, en alleen de Savage4 heeft me tot nu toe in de steek gelaten
Idd ja: VIA 4in1 4.29 en dan lekker klooien... Ben er zelf langs gekomen door eerst 10 keer andere driver te installeren, maar dat hielp niet. Toen de hardware accelleration op none zetten in de veilige modus, vervolgens een reboot en je hebt contact 
Dan weer de hardware accelleration op full zetten en weer reboot en het werkt...
Dan weer de hardware accelleration op full zetten en weer reboot en het werkt...
Ok tnx guys. Ik heb toch geen w2k dus das het probleem niet, dan denk ik dat ik mijn chaintech mobo en p2 350 er maar es uit ga gooien en een AMD ga halen
http://specs.tweak.to/6635
Verwijderd
Ik zou die ViperII lekker in de prullenbak gooien.
wat een kut kaart is dat... als ik geld heb koop ik een GTS2 van LeadTech...
ik heb zoveel probs met die kaart meestal texture corruptie.....
3dmark2001 was hopeloos op mn PIII500 @ 560
en viper II max geklocked en extra cooling op die kaart... 128Meg en dan een score van 799 en dat klopte niet eens want bij texture filling (single en multi) gaat die even 10 minuten over doen waardoor de fill rata veels te hoog uitkomt.... en dus die waarde van 799 waarschijnlijk iets is van 300
en viper II max geklocked en extra cooling op die kaart... 128Meg en dan een score van 799 en dat klopte niet eens want bij texture filling (single en multi) gaat die even 10 minuten over doen waardoor de fill rata veels te hoog uitkomt.... en dus die waarde van 799 waarschijnlijk iets is van 300
netjes, ik kom met mijn PIII 450 - viper v770 core= 125@150 mem 150@200 kom ik op 888 uitOp Saturday 17 March 2001 11:59 schreef -KOD- het volgende:
Ik zou die ViperII lekker in de prullenbak gooien.wat een kut kaart is dat... als ik geld heb koop ik een GTS2 van LeadTech...
edit: ik kan niet foutloos blind typen
Pak je rust!
KOD als jij 700 krijgt met je Viper II en je texture filling doet er 10 minuten over dan staat jouw kaartje niet fijn ingesteld of gebruik je antieke drivers. Bovendien zegt 3Dmark lang niet alles over spellen, bij UT bijvoorbeeld schopt dit kaartje nog altijd de kont van een Gforce SDR dus zo bagger is het allemaal niet. Tuurlijk hij kan niet mee met de nieuwste kaarten maar hij is ook al een paar jaar op de markt, en je betaalt er ook een stuk minder voor. En met de nieuwste 3DMark 2001 stotteren bijna alle kaarten op verschillende onderdelen, ze hebben de test niet voor niets zo zwaar gemaakt: zo kan in de toekomst (komende jaar) ook nog het uiterste uit de nieuwste kaarten gehaald worden.
Verwijderd
YO CAp....
Er zijn geen nieuwere drivers meer das t probleem.... ze dateren allemaal rond eind zomer..... en de laatste versie drivers waren helemaal bagger... dat draaide voor geen meter meer...
Maar volgens mijn is er zowiezo iets vaags met mijn compie aan de hand... lang verhaal...
Maar ja met UT en QUAKE III doet die t ok....
maar toch in 1024 32bit (zo game ik altijd) wil die nog wel is inzakken naar 18fps... minimaal average 45...... en max 120fps......
en 't kaartje staat allemaal wat met dit systeem mogelijk is MAX afgesteld.....
Helaas
Er zijn geen nieuwere drivers meer das t probleem.... ze dateren allemaal rond eind zomer..... en de laatste versie drivers waren helemaal bagger... dat draaide voor geen meter meer...
Maar volgens mijn is er zowiezo iets vaags met mijn compie aan de hand... lang verhaal...
Maar ja met UT en QUAKE III doet die t ok....
maar toch in 1024 32bit (zo game ik altijd) wil die nog wel is inzakken naar 18fps... minimaal average 45...... en max 120fps......
en 't kaartje staat allemaal wat met dit systeem mogelijk is MAX afgesteld.....
Helaas
Ik ben nu bezig voor iemand anders een systeem te bouwen:
ABit KT7A
Duron 800 @ 7x145 (ding wil alleen 7x en 8x
)
256MB RAM
Asus V7100
Dit heb ik zelf:
DFI K6BV3+
AMD K6/3+ 450 @ 5x112
256MB SDRAM
Viper2
En guess what?
Mijn systeem scoort 48 FPS in kwak 3, die Duron slechts 56FPS... hoezo traag
Beide systemen heb ik ingesteld op cas2, 4way, etc en nog steeds sloom...
Dus: Viper2 is zo slecht nog niet (zal die v2 ook ff in die duron proberen
)
ABit KT7A
Duron 800 @ 7x145 (ding wil alleen 7x en 8x
256MB RAM
Asus V7100
Dit heb ik zelf:
DFI K6BV3+
AMD K6/3+ 450 @ 5x112
256MB SDRAM
Viper2
En guess what?
Mijn systeem scoort 48 FPS in kwak 3, die Duron slechts 56FPS... hoezo traag
Beide systemen heb ik ingesteld op cas2, 4way, etc en nog steeds sloom...
Dus: Viper2 is zo slecht nog niet (zal die v2 ook ff in die duron proberen
Nee, Klopt.. De viper2 is niet sloom.. De drivers zijn bagger
als je http://www.tweakers.net/nieuws/13779 bekijkt zul je zien dat de viper2 aardig de andere merken kan bijbenen..
Tja.. Ik kijk toen ik de viper2 kocht naar de prijs.. Want die telt.. En nog steeds kan ik veel dingen spelen.. Maar toch ga ik naar iets anders kijken.. Maar ik wil eerst weten wat de markt ga doen.. Want de videokaarten die nu verschijnen zijn helemaal geen spellen voor (DX8 spellen).. Dus nu een nieuwe videokaart kopen is ook niets.. Ik slijt maar mooi nog effe mijn viper2 en zie wel..
-=blaat=-
als je http://www.tweakers.net/nieuws/13779 bekijkt zul je zien dat de viper2 aardig de andere merken kan bijbenen..
Tja.. Ik kijk toen ik de viper2 kocht naar de prijs.. Want die telt.. En nog steeds kan ik veel dingen spelen.. Maar toch ga ik naar iets anders kijken.. Maar ik wil eerst weten wat de markt ga doen.. Want de videokaarten die nu verschijnen zijn helemaal geen spellen voor (DX8 spellen).. Dus nu een nieuwe videokaart kopen is ook niets.. Ik slijt maar mooi nog effe mijn viper2 en zie wel..
-=blaat=-
Ik ben vandaag ff op een Duron 980 bezig geweest:
Asus V7100 GF2MX en Viper2 waren beide de beperkende factor in het systeem. De Viper2 haalde dus maar 7 FPS minder.
In zowel 3D Mark 2000 als 2001 lag de Viper2 ongeveer 1000 puntjes achter op de GF2MX.
Die Viper2 had echter veel problemen om alles goed te laten zien in 3D Mark 2001
Asus V7100 GF2MX en Viper2 waren beide de beperkende factor in het systeem. De Viper2 haalde dus maar 7 FPS minder.
In zowel 3D Mark 2000 als 2001 lag de Viper2 ongeveer 1000 puntjes achter op de GF2MX.
Die Viper2 had echter veel problemen om alles goed te laten zien in 3D Mark 2001
De heren van diamond moeten maar eens hun kluis opentrekken en alle source code die ze hebben vrij geven..
Als ze geen ondersteuning meer willen geven ben ik van mening dat ze dan de source code vrij moeten geven.. Zo maak je de mensen ook blij..
Want ik durf mijn viper2 er onder te verwedden dat er in de wereld genoeg wizzkids zijn die als ze genoeg info van diamond krijgen van de hele viper2 een top kaart kunnen maken..
[akelige typo die niet lekker in het oog lag :)]
Als ze geen ondersteuning meer willen geven ben ik van mening dat ze dan de source code vrij moeten geven.. Zo maak je de mensen ook blij..
Want ik durf mijn viper2 er onder te verwedden dat er in de wereld genoeg wizzkids zijn die als ze genoeg info van diamond krijgen van de hele viper2 een top kaart kunnen maken..
[akelige typo die niet lekker in het oog lag :)]
Pagina: 1