• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-09 23:37
Hallo,

Ik werk onregelmatige diensten en heb dus ook veel vrij. het nadeel is dat ik vrij ben op dagen waar ik niks mee kan, inderdaad een luxe probleem. Ik zoek dus voor mijn vrije dagen een bijbaantje als chauffeur of koerier.
Vanwege mijn grote liefde voor auto's en alles wat ermee te maken heeft rij ik graag daarom zoek ik dus een bijbaantje in de vervoer/transport sector. Ik heb rijbewijs B en ben woonachtig nabij 's-Hertogenbosch.
Ik heb al heel wat op internet gezocht maar bedrijven nemen liever studenten aan. heeft iemand een idee waar ik eventueel wat rond kan vragen?

Groetjes Daan

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:45

Standeman

Prutser 1e klasse

Selektvracht misschien? Moet je wel je eigen auto voor hebben..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 08:50

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ook al eens aan vrijwilligerswerk gedacht?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:06

Robtimus

me Robtimus no like you

Wat je ook voor bijbaan neemt, let erop dat dit niet mag conflicteren met je hoofdbaan. Als zij jou nodig hebben en jij kan niet omdat je voor je bijbaan bezig moet zijn heb jij een probleem. Het kan zelfs worden opgevat als werkweigering. Andersom kan het dan ook werkweigering als je je bijbaan dan laat zitten om je hoofdbaan te doen. Zorg ervoor dat je niet gedwongen kan worden voor allebei tegelijk te werken. Dus:
1) geef bij je hoofdwerkgever aan dat je een bijbaan hebt en de werktijden hiervan; je hoofdwerkgever mag dan eisen dat je daar stopt / niet gaat werken.
2) geef bij je bijbaanwerkgever aan dat het een bijbaan is en dat de hoofdbaan altijd voor gaat. Laat dit natuurlijk ook contractueel vastleggen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• DaanozZ
selektvracht is dan al geen optie want ik heb een kleine auto....
vrijwilligerswerk.... tja weet niet wat ik daarvan moet denken en ook niet waaraan eigenlijk heb jij een idee falcon?
klopt IceManX, ik zal eerst bij mijn huidige werkgever een voorstel moeten doen en en dan overleggen maar daar voorzie ik geen problemen in.

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Vrijwilligerswerk kan je denken aan :
Tafeltje dekje dingen dus eten rondbrengen voor ouderen.
Appotheek medicijnen rondbrengen naar mensen die ze niet zelf kunnen halen.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:45

Standeman

Prutser 1e klasse

DaanozZ schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:00:
selektvracht is dan al geen optie want ik heb een kleine auto....
vrijwilligerswerk.... tja weet niet wat ik daarvan moet denken en ook niet waaraan eigenlijk heb jij een idee falcon?
klopt IceManX, ik zal eerst bij mijn huidige werkgever een voorstel moeten doen en en dan overleggen maar daar voorzie ik geen problemen in.
Ook in een kleine auto passen een hoop pakketjes hoor. Gewoon achterbank plat. Ik wel eens een suzuki alto rond zien rijden met selectvracht erop..

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• DaanozZ
ja ik was nog niet op deze ideeën gekomen... vrijwilligerswerk is niet echt mijn ding. maar de selektvracht optie is misschien wel leuk, dat ga ik eens verder uitzoeken.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Standeman schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:08:
[...]

Ook in een kleine auto passen een hoop pakketjes hoor. Gewoon achterbank plat. Ik wel eens een suzuki alto rond zien rijden met selectvracht erop..
Hier is het ook iemand met een Nissan Micra (oude kleine model).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• DaanozZ
ik heb een Fiat Punto :P het liefst zou ik gewoon willen "chauffeuren"

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:01

-tom-562

Oliesjeik

Hoe oud ben je, en heb je een OV? Vaak kan als student privechauffeur worden, moet je met het OV naar klanten toe. Volgens mij kan je ook als niet student er wel terecht, o.a. http://www.easyway.nl/

Vaak bu'j te bang!

• DaanozZ
Ik ben 19 jaar en heb geen OV. wel ervaring(weinig ivm leeftijd) en een diploma in beveiligingsbranche mogen ze dat belangrijk vinden.
Pagina: 1