Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet provider

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

• jscoolen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-12-2020
Hallo,

IK ben voor een locatie op zoek naar een internetprovider, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Mijn situatie:
Ik bel nu via KPN en heb geen internet.

Dit is wat ik wil:
- Via een extrene partij een VOIP service (deze heb ik al gevonden)
- Internet, hoeft niet supersnel, is alleen voor het gebruik van email en wat websites, geen spellen en geen download
- Een stabiele modem met minimaal 1 telefoonaansluiting
- Vast IPadres
- betrouwbare partij
- Bellen gaat dan niet meer via de KPN

Het liefst wil ik weg bij de KPN, maar weet niet of dit mogelijk is met mijn wensen.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-11 09:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En heb je al uitgevonden welke kabel, glas en/of adsl-providers internet leveren in jouw buurt? Wat is er uberhaubt mogelijk qua internet aansluitingen, wil je een alles-in-1-pakket, of echt puur en alleen internet?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jscoolen schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:39:
[...]
- Internet, hoeft niet supersnel, is alleen voor het gebruik van email en wat websites, geen spellen en geen download
[...]
En VOIP dan? ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• jscoolen
Er is geen kabel, alleen telefoon.
Glas of ADSL weet ik niet, Ik heb dit geprobeert uit te zoeken via google, maar ik krijg bij al die sites alleen maar aanbiedingen en geen concreet antwoord. Is hier een duidelijke site voor?

Ik wil alleen internet, want het telefoneren gaat via een extrene partij.

edit: sorry zag je bericht telaat. VOIP ga ik wel doen, maar die heeft maar een verbinding van 4mb per lijn nodig. Ik ga maar 1 lijn gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door jscoolen op 31-01-2011 13:50 . Reden: toevoeging ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 13:23

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

De combinatie:
- stabiele partij
- Hoeft niet erg snel
- Alleen ADSL mogelijk
- vast ip-adres

wijst bij allemaal naar xs4all

Een stabiel modem wordt wat moeilijker, xs4all ondersteund je modem ook als je zelf een ander modem koopt. Dan ben je helemaal vrij met je keuze.

[ Voor 39% gewijzigd door Tukk op 31-01-2011 13:52 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 21:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Draadloos internet stickje van de provider met de beste dekking bij jou in de buurt?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• jscoolen
Bedankt voor de adviezen. XS4All heb ik thuis ook, hoopte alleen op een goedkopere oplossing.
Maar het is wel een fijne partij om mee samen te werken.

Hoe kom ik achter de dekking van een provider?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elke provider-website heeft wel een postcode check, ga ervanuit dat het gros gewoon complete dekking heeft, of je moet wel ergens in een gehucht wonen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• jscoolen
Ik zit in Rijswijk (ZH). Dus dan zal dat niet het probleem zijn.

Ik zie dat ik bij XS4All ook een fritzbox krijg, mijn VOIP provider adviseerde mij ook om deze te nemen vanwege de stabiliteit en mogelijkheden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je voip provider? XS4all bied ook gewoon voip aan, zit zelfs in het XS4All only pakket.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• jscoolen
Ja maar dit is heel beperkt in zijn mogelijkheden.

Ik wil het nummer op verschillende tijden naar verschillende nummers doorsturen, Bovendien moet het nummer tijdens openingstijden bij totaal niet opnemen worden doorgeschakeld naar mijn mobiel. Enzo nog wat andere dingen.

Kwa kosten per maand zijn de prijzen nagenoeg gelijk (4,20 bij XS4all en 5 euro bij deze provider) Alleen de opstarkosten van 15 euro voor het importeren van het 070 is gratis bij XS4All.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Kom op, doe zelf eens wat moeite.
Wij gaan niet voor jou bepalen wat voor ISP je moet nemen, al helemaal niet zonder eigen onderzoek.

Afgezien daarvan zijn 'wat moet ik nemen?'-topics niet de bedoeling in IH.

Doe zelf een vergelijkend onderzoek, heb je daar dan nog vragen over per specifieke ISP, dan kun je daarvoor terecht in de grote topics van die betreffende providers.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.