Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Nadat ik de zoveelste keer te laat wakker ben geworden om op kantoor te werken open ik hier toch maar eens een topic over. Er wordt geen probleem van gemaakt als ik thuis werk maar ik vind het zelf nergens op slaan. :P

Het probleem is zoals de titel omschrijft: soms gaat mijn wekker niet af. In plaats daarvan krijg ik een pushbericht zonder geluid met de tekst "Wekker" waar ik vervolgens middels twee knoppen kan kiezen voor "snooze" of "ok". Daar word ik dus logischerwijs niet wakker van. 8)7

Het lijkt niet afhankelijk te zijn van mijn mute-knop. Of ik geluid nu aan of uit heb staan, mijn alarm gaat doorgaans wel gewoon af. Uiteraard heb ik dat even gedubbelcheckt.

Voordat er tips komen om dan maar een andere wekker te kopen: die heb ik. Echter, die krijg ik in mijn slaap uit. Het komt maar zelden voor dat ik wakker word van dat ding. :P Het voordeel van mijn iPhone (3GS trouwens) is dat ik hem slapend niet uitgezet krijg.

Kent iemand dit probleem, en belangrijker: kent iemand een oplossing?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Kijk eens bij de instellingen of het wekkergeluidje aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Natuurlijk staat dat aan. :P Hij doet het gewoon een kleine 90% van de tijd goed, en de rest van de tijd niet, zonder dat ik iets aan de instellingen verander. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:00
Is de iPhone gejailbreakt? (Gebruik je een standaard toon of heb je zelf een nieuwe toegevoegd?)
Gaat de iPhone wel trillen?
Staat het volume niet gewoon op de laagste stand?

En tenslotte is het een herhalende wekker, of is het er 1 die je iedere avond zelf instelt? Heb het namelijk nog nooit meegemaakt dat de wekker niet afgaat wanneer ik deze zelf de avond van te voren heb ingesteld, wel vaker meegemaakt dat er bijna geen geluid kwam maar dat kwam door het volume dat dan weer eens laag stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
robin84 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:22:
Is de iPhone gejailbreakt? (Gebruik je een standaard toon of heb je zelf een nieuwe toegevoegd?)
Niet meer; hij is wel via die "slide to jailbreak" site een keer jailbroken geweest maar toen 4.1 uitkwam heb ik die er gewoon overheen gezet. Overigens had ik dit probleem ook voor de jailbreak al. :)
Gaat de iPhone wel trillen?
Nope.
Staat het volume niet gewoon op de laagste stand?
Nee, op de hoogste. Heb ik me inderdaad ook al een keer door verslapen. Blijkbaar kan de iPhone wel de hardwarematige mute-switch negeren, maar vervolgens niet een softwarematig volume. 8)7
En tenslotte is het een herhalende wekker, of is het er 1 die je iedere avond zelf instelt?
Het is er een die elke werkdag om dezelfde tijd afgaat...en dat dus ook het grootste deel van de tijd prima doet.

Ik moet er overigens misschien wel bij zeggen dat ik meer dan één wekker heb gezet op mijn iPhone zelf, just in case. Misschien dat dat ermee te maken heeft?