'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Kijk eens bij de instellingen of het wekkergeluidje aan staat.
Natuurlijk staat dat aan.
Hij doet het gewoon een kleine 90% van de tijd goed, en de rest van de tijd niet, zonder dat ik iets aan de instellingen verander.
Is de iPhone gejailbreakt? (Gebruik je een standaard toon of heb je zelf een nieuwe toegevoegd?)
Gaat de iPhone wel trillen?
Staat het volume niet gewoon op de laagste stand?
En tenslotte is het een herhalende wekker, of is het er 1 die je iedere avond zelf instelt? Heb het namelijk nog nooit meegemaakt dat de wekker niet afgaat wanneer ik deze zelf de avond van te voren heb ingesteld, wel vaker meegemaakt dat er bijna geen geluid kwam maar dat kwam door het volume dat dan weer eens laag stond.
Gaat de iPhone wel trillen?
Staat het volume niet gewoon op de laagste stand?
En tenslotte is het een herhalende wekker, of is het er 1 die je iedere avond zelf instelt? Heb het namelijk nog nooit meegemaakt dat de wekker niet afgaat wanneer ik deze zelf de avond van te voren heb ingesteld, wel vaker meegemaakt dat er bijna geen geluid kwam maar dat kwam door het volume dat dan weer eens laag stond.
Niet meer; hij is wel via die "slide to jailbreak" site een keer jailbroken geweest maar toen 4.1 uitkwam heb ik die er gewoon overheen gezet. Overigens had ik dit probleem ook voor de jailbreak al.robin84 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:22:
Is de iPhone gejailbreakt? (Gebruik je een standaard toon of heb je zelf een nieuwe toegevoegd?)
Nope.Gaat de iPhone wel trillen?
Nee, op de hoogste. Heb ik me inderdaad ook al een keer door verslapen. Blijkbaar kan de iPhone wel de hardwarematige mute-switch negeren, maar vervolgens niet een softwarematig volume.Staat het volume niet gewoon op de laagste stand?

Het is er een die elke werkdag om dezelfde tijd afgaat...en dat dus ook het grootste deel van de tijd prima doet.En tenslotte is het een herhalende wekker, of is het er 1 die je iedere avond zelf instelt?
Ik moet er overigens misschien wel bij zeggen dat ik meer dan één wekker heb gezet op mijn iPhone zelf, just in case. Misschien dat dat ermee te maken heeft?