Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:24
Ik ben op zoek naar een goede dualsim telefoon, met een courant OS, 3G en een qwerty toestenbord.

De meeste telefoons die daar aan voldoen zijn Chinese clones met Windows Mobile 6.1/6.5
De enige telefoon in Nederland is deze http://www.dual-sim.nl/al...d-allview-dual-p-396.html
Wat mij een soortgelijk ding lijkt.

Heeft iemand een idee voor een dualsim telefoon met 3G en qwerty toetsenbord van een groot merk met een OS als Android, Windows Phone 7, Blackberry, Meego, Symbian (S60 of Symbianv3)?? Als het van een 'gewoon merk' is, dan is eventueel windows mobile ook nog wel te doen.

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:19
goh, jij ook al opzoek? Laat ik hier nou net een topic over gestart zijn vorige week ofzo...

maar ik hoor graag wanneer je er 1 gevonden hebt. Van wat ik online zie lijkt dualsim met 3G haast onmogelijk.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:24
Ok, toch maar voor de Allview Q1 GET - 3G DUAL SIM, gegaan via dual-sim.nl, en niet ontevreden.
Voor het geld (nu 163E incl verzenden) krijg je een redelijk robuust toestel waarmee je met twee simkaarten gelijktijdig kunt bellen gebeld worden en bellen; kunt sms'en en met beide een 3G connectie kan opzetten. Dat laatste is niet zo nodig voor mij, 1 x 3G is genoeg 3G, maar goed het kan.

Email syncen kan via pop3 en imap4. Verder voelt het toestenbordje ok aan, en reageert het OS erg snel. Naast bellen/sms/email zal er verder niks met dit toestel worden gedaan, dus ik weet niet in hoeverre de browser lekker werkt en hoe de andere sociale netwerk werkt.