[PS3] Modern Combat: domination

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.ripten.com/wp-content/uploads/2011/01/modern-e1294209537893.jpg

Features

• The most technical FPS gameplay on the PlayStation®Network, based on skill and training.
• A gameplay featuring the PlayStation®Move motion controller.
• Enjoy 6 online modes from Team Deathmatch to Domination, with up to 16 players.
• The level design of the 5 different maps favors teams with genuine tactics and training.
• 72-level XP ranking system and unlockable equipment provide a constant challenge.
• 13 weapons from the military and 720p HD graphics allow for an impressive immersion.

Stil beeld

Afbeeldingslocatie: http://fpstribe.com/wp-content/uploads/2011/01/modern-combat-domination-2-586x329.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fpstribe.com/wp-content/uploads/2011/01/5264420064_e587f79297.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fpstribe.com/wp-content/uploads/2011/01/moderncombat530px.jpg

Afbeeldingslocatie: http://game-insider.com/wp-content/uploads/2011/01/5167084348_f2e581b0cb_b.jpg

YouTubes enzo :)

Reviews

Inside Gamer 7/10
Gamespot 7/10
Just Push Start 4/5

In het kort; het is counterstrike voor de PS3/iPhone etc. Je hoeft weinig unieks te verwachten, maar voor 8euro is het een verrasend leuke shooter. Voor de playstation is er een demo te downloaden, voor de iphone geen idee.

Je speelt standaard 8vs8, spelers of bots[!]. Je krijgt credits voor kills, en de soort kill (melee,nade, multikill etc.) Aan het einde van een ronde wordt de balans opgemaakt. De volgende ronden kun je wapens bemachtigen met de eerder verdiende credits. Na mate je verder omhoog lvlt speel je nieuwe wapens en goodies vrij. Zo kun je op je AK een silencer, reddot, gerenade launcher of forgrip plaatsen.

De lvl's zijn vrij goed uitgewerkt, en hebben vaak ook een map-afhankelijke missie. Een daarvan is 'briefcase' er zit een koffer in de tegenstander zijn basis die bemachtigd moet worden, en meegenomen naar speciaal punt in de map. Erg leuke game modus.

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 31-01-2011 14:34 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Van de week de demo gedownload, maar er waren geen servers beschikbaar, of ze zaten vol. Geef me dan op z'n minst een offline mogelijkheid. Ik heb het er weer afgekieperd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Demo gespeeld, absoluut een 'back to basic' shooter voor de PS3 (PC heeft er al behoorlijk wat van zulke shooters), maar toch zitten er wat minpuntjes in. Recoil is nagenoeg minimaal, zeker met die snipergun kan je makkelijk 2-3x op precies dezelfde plek schieten. Daarnaast vind ik de meeste wapens veel te 'prominent' op het scherm aanwezig als je aimed, op 0:54 zie je een LMG flink in beeld, soms zo erg dat het gewoon 50% van je beeld vult.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
bram1984 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:00:
Van de week de demo gedownload, maar er waren geen servers beschikbaar, of ze zaten vol. Geef me dan op z'n minst een offline mogelijkheid. Ik heb het er weer afgekieperd.
had ik ook last van; keer of 8-10 proberen lukt het vanzelf. Bij de full-game heb ik daar nog geen last van gehad. De demo duurt 45min. je kunt als je snel bent precies 4 potjes spelen, met lvl 7-8 als max (althans verder kwam ik niet in die 45min.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb dan wel geen ps3 maar het ziet er wel aardig uit, ik ben altijd wel van die meer tactische shooters.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ziet er goed uit hoor! Zou leuk zijn als dit naar de PC komt, zou er zeker 8 euro voor overhebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
SouLLeSSportal schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:17:
Ik heb dan wel geen ps3 maar het ziet er wel aardig uit, ik ben altijd wel van die meer tactische shooters.
veel tactiek is er niet; 8vs8 op relatief kleine maps. als je de maps beetje door krijgt kun je Rambo gaan spelen :+ Wel leuke feature; als je dood bent, en er zitten nog bots in de game. Kun jij de controls van de bot op je nemen. Op die manier kun je toch nog actief door spelen, nadat je dood bent (wel zijn credits voor de bot)

Voor tactische shooter kun je denk ik meer richten op battlefield/mag(?) of nog te verschijnen socom4. Dit is een arcade shooter welke mij sterk aan counterstrike deed denken.
SouLLeSSportal schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:17:
voor 8euro zijn 't leuke graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

himlims_ schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:26:

veel tactiek is er niet; 8vs8 op relatief kleine maps. als je de maps beetje door krijgt kun je Rambo gaan spelen :+ Wel leuke feature; als je dood bent, en er zitten nog bots in de game. Kun jij de controls van de bot op je nemen. Op die manier kun je toch nog actief door spelen, nadat je dood bent (wel zijn credits voor de bot)
Voor tactische shooter kun je denk ik meer richten op battlefield/mag(?) of nog te verschijnen socom4. Dit is een arcade shooter welke mij sterk aan counterstrike deed denken.
Ik ging op de TS post af, cs is in mijn ogen wel een tactische shooter. blijkbaar deze game dus niet zo.
voor 8euro zijn 't leuke graphics.
I stand partially corrected :+

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Even een titelfixje gedaan zodat het duidelijker is waar het over gaat :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1