[Win7] PC start niet meer helemaal door

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Sinds vanochtend heb ik het probleem dat mijn PC niet meer helemaal door start. Ik bedoel daarmee dat niet alle programma's rechtsonder in mijn taakbalk worden geladen. Zo ontbreekt bijvoorbeeld mijn antivirusscanner Avast.
Ik heb niets speciaals met de PC gedaan. Ik heb gisteren alleen mijn nieuwe toetsenbord aangesloten en de bijbehorende software ervan geïnstalleerd.
Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen ? Een vriend raadde me aan TuneUp Utilities te gebruiken, maar ik ben zelf niet zo kapot van dat soort tooltjes

Alvast bedankt !

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Freekers schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:34:
Ik heb niets speciaals met de PC gedaan. Ik heb gisteren alleen mijn nieuwe toetsenbord aangesloten en de bijbehorende software ervan geïnstalleerd.
Tja, wat denk jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Dat het daarmee verband houdt, logisch, maar hoe moet ik anders mijn toetsenbord (volledig) gebruiken dan ?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Niet online
Freekers schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:30:
[...]

Dat het daarmee verband houdt, logisch, maar hoe moet ik anders mijn toetsenbord (volledig) gebruiken dan ?
Nieuwste drivers van het toetsenbord gebruiken ... of een oudere!
Hoe belangrijk is die software? Zelf gebruik ik altijd de standaard windows drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twiztid2004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-02-2011
Wat Haaglander waarschijnlijk op een iets minder subtiele wijze wil zeggen is:

Probeer eens die handel van je toetsenbord te deinstalleren (desnoods in veilige modus), en probeer het dan nog eens. Als het dan verholpen is, zoeken naar een driver die dit niet doet...

Als het probleem blijft, verder kijken...

en er is altijd systeem herstel indien je terug wil naar voor de install van je ToBo...

@ Haaglander, No offence meant... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Niet online
Twiztid2004 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:07:
Wat Haaglander waarschijnlijk op een iets minder subtiele wijze wil zeggen is:

Probeer eens die handel van je toetsenbord te deinstalleren (desnoods in veilige modus), en probeer het dan nog eens. Als het dan verholpen is, zoeken naar een driver die dit niet doet...

Als het probleem blijft, verder kijken...

en er is altijd systeem herstel indien je terug wil naar voor de install van je ToBo...

@ Haaglander, No offence meant... :)
't Is al goed hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik heb het opgelost middels systeemherstel en daarna de drivers opnieuw te installeren. Het lijkt nu te werken ! Bedankt voor de input

Pagina: 1