🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Tja, wat denk jezelf?Freekers schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:34:
Ik heb niets speciaals met de PC gedaan. Ik heb gisteren alleen mijn nieuwe toetsenbord aangesloten en de bijbehorende software ervan geïnstalleerd.
Dat het daarmee verband houdt, logisch, maar hoe moet ik anders mijn toetsenbord (volledig) gebruiken dan ?Haaglander schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:21:
Tja, wat denk jezelf?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Nieuwste drivers van het toetsenbord gebruiken ... of een oudere!Freekers schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:30:
[...]
Dat het daarmee verband houdt, logisch, maar hoe moet ik anders mijn toetsenbord (volledig) gebruiken dan ?
Hoe belangrijk is die software? Zelf gebruik ik altijd de standaard windows drivers.
Wat Haaglander waarschijnlijk op een iets minder subtiele wijze wil zeggen is:
Probeer eens die handel van je toetsenbord te deinstalleren (desnoods in veilige modus), en probeer het dan nog eens. Als het dan verholpen is, zoeken naar een driver die dit niet doet...
Als het probleem blijft, verder kijken...
en er is altijd systeem herstel indien je terug wil naar voor de install van je ToBo...
@ Haaglander, No offence meant...
Probeer eens die handel van je toetsenbord te deinstalleren (desnoods in veilige modus), en probeer het dan nog eens. Als het dan verholpen is, zoeken naar een driver die dit niet doet...
en er is altijd systeem herstel indien je terug wil naar voor de install van je ToBo...
't Is al goed hoor.Twiztid2004 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:07:
Wat Haaglander waarschijnlijk op een iets minder subtiele wijze wil zeggen is:
Ik heb het opgelost middels systeemherstel en daarna de drivers opnieuw te installeren. Het lijkt nu te werken ! Bedankt voor de input
Pagina: 1