Toon posts:

CRM software voor iPhone & Android

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In het bedrijf waar ik werk zitten er mensen met een iphone en met androids, het feit is alleen dat we een mobile CRMsysteem willen gebruiken. Het systeem moet zowel op android als iphone beschikbaar zijn en als de ene collega iets bijwerkt moet dit ook online bijgewerkt worden in het CRM zodat dit ook bij de rest zichtbaar is (zowel iPhone als Android).

Mijn vraag is ... weten jullie of hier Apps voor zijn waarop dit kan? Ik hoor graag van jullie.

Groet,

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat had je zelf al gevonden op Google?

Ik kwam als eerste hit vTiger tegen maar bij gebrek aan een lijst met vereisten/wensen/budget/manageability etc van jouw kant, kunnen we gokken tot we een ons wegen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Hallo dete, en welkom op GoT. :) We stellen het op prijs dat je GoT als grote bron van kennis beschouwt, maar om het kennisniveau en met name de gebruiksvriendelijkheid van het forum hoog te houden zijn er wel een aantal regels met betrekking tot het plaatsen van topics.

Een groot deel van deze regels valt onder de noemer 'eigen inzet'. Die eigen inzet mis ik je topicstart nogal. Het komt meer over als een 'help wat moet ik kopen?' topic. En om te voorkomen dat de goede topics ondergesneeuwd raken door 'help wat moet ik kopen?' topics, hebben we dergelijke topics verboden. Dit topic gaat dus ook op slot, maar dat wil niet zeggen dat je geen succes kan hebben met je vraag.

Om te beginnen lijkt het me een goed idee om het volgende eens door te lezen: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Vervolgens lijkt het me in dit specifieke geval een goed idee om goed op een rijtje te krijgen wat de requirements zijn, en zelf al wat vooronderzoek te verrichten naar welke pakketten er zijn, en of die wel of niet voldoen aan jouw eisen en wensen. Zonder die informatie wordt een topic hooguit een opsomtopic van CRM pakketten die de GoTters hier zelf kennen of gegoogled hebben, en daar kom je uiteindelijk niet verder mee.

ik hoop dat je hier verder mee kan :)

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.