Dual monitor setup maken

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

• dedjloco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-08-2022
Ik heb een vraag maar ook wil ik graag wat advies. Daarom splits ik het in 2e.
Eerst even het verhaal. Ik wil graag 2 monitoren gaan aansluiten op mijn computer en ben even aan het verkennen wat de beste keuzes zijn. De setup van de computer waar het op aangesloten word staat hier beschreven: http://nl.hardware.info/usersystemen/13012/dedjloco-mijn-pctje

Ten eerste:
Ik wil 2 (dezelfde), 24 inch monitoren en volgensmij is 1920x1200 de beste resolutie, voor een normale prijs (max. 400 per monitor). Nu zou ik graag een advies willen van welke monitor ik zou moeten kiezen en dan graag 1 redelijk geprijst en redelijke kwaliteit en 1 binnen mijn budget maar wel de beste keus.
Dus om het even samen te vatten, wil ik graag 2 adviezen, maar dit houdt niet in dat ik 2 verschillende monitoren ga kopen;)

Ten tweede:
Ik zit te kijken naar welke aansluitig ik het beste kan gebruiken bij deze setup. HDMI/DisplyPort/DVI?
wat is het beste voor welke toepassing.

Ik weet het ik wil veel weten, maar het zou erg helpen in mijn keuze.
Alvast bedankt voor de reacties.

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-10-2025
Wat heb je zelf al voor onderzoek gedaan?

Ik ga er vanuit dat je op de dual set wilt gaan gamen.... Deze vragen kunt je zelf natuurlijk makkelijk beantwoorden: 1 redelijk geprijst en redelijke kwaliteit en 1 binnen mijn budget

[ Voor 75% gewijzigd door tweakict op 31-01-2011 12:16 ]

Verwijderd

Wat ga je met de LCD's doen? je hebt al een 2409FPW Dell ? Waarom haal je er geen 2e bij? Dit zijn zeer mooie schermen PVA / IPS is beter en stuk duurder anders word het zn Samsung 224.. heb je twee keuses...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor wat betreft het aanschaffen van een monitor, neem **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? eens door.

Wat aansluitingen betreft, HDMI, DVI of displayport maakt allemaal niet zoveel uit. Als je maar zorgt dat het digitaal is dan is het prima. VGA dus in elk geval niet doen.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

waarom koop je niet nog 2 dezelfde dezelfde schermen bij voor eyefinity? Moet je wel 1 actieve display poort naar DVI kopen, maar dan heb je ook wat!

GPU hoef je dan btw ook niet te upgraden aangezien je al 2GB aan geheugen hebt (wat bij eyefinity wel aan te raden is) en het ook goede kaarten zijn.

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Wil je iets anders dan TN, dan is de pricewatch: HP ZR24w je enige optie binnen je budget.

De pricewatch: Fujitsu Siemens P24W-6 IPS is meteen alweer een stuk duurder en de pricewatch: Dell Ultrasharp U2410 is nog weer duurder.

Misschien heb je wel wat aan deze selectie.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat jij ons al het werk voor je laat doen :o

Ga zelf op zoek, kijk waar je tegenaan loopt. Probeer dat zelf op te lossen. Pas als je daar niet uit komt een (gerichte) vraag hier stellen, maar dan wel met alle info erbij over waar en hoe je zelf gezocht hebt, wat je vond (links!) en wat dan onduidelijk is.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.