Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Hallo ,

Na een interne verhuizing heb ik computerkamer op zolder in moeten leveren voor een computerkamer in de buurt van onze slaapkamer. Aangezien ik 's-avonds vaak game en mijn wederhelft en kinderen vlak in de buurt liggen te slapen zal ik om nog leuk te kunnen gamen een headset moeten gaan gebruiken.

Ik ben zelf een audiofiel en had de Sennheiser PC360 gezien. Nu is het zo dat mijn vrouw (volgens mij meer voor haar rust) mij deze kado wil doen alleen deze ligt boven het budget. :(

Dus dan gaat de zoektocht verder waarop ik uitkom op de volgende headsets:

• Sennheiser PC333D
• Sennheiser PC360 G4ME
• Sound Blaster Tactic3D Sigma
• Logitech G35

Wat ik voornamelijk ga doen is FPS (cod-bo ed) en muziek luisteren/dvd/hd kijken. De mic zal ik waarschijnlijk vrij weinig gebruiken. Belangrijke punt is dat ik goed (liefst 7.1) geluid heb en dan mijn familie rustig kan slapen :Z Verder heb ik dus nu een Creative X-fi Tit. Fat Prof in mijn systeem zitten met oa S/PDIF.
Het budget ligt dus ongeveer op 75 euro, maar desnoods leg ik daar een bedrag bovenop voor een beter product.

Zouden jullie me kunnen helpen of adviseren?

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 31-01-2011 11:45 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ook headsets zijn zeer persoonlijk, ik zou wat reviews afzoeken met 5.1 headsets, ik kwam daarmee onder andere op mijn headset uit, de speedlink medusa 5.1 pro gamer. Heeft true 5.1, versterkertje op de kabel en kan ontzettend hard met goed geluid. plus dat alles voor een bescheiden prijs van 60 e ofzo :) Nadeel, voor mijn bescheiden hersenpannetje was die iets te groot en met het gewicht van een dikke 500 gram is dat wat onhandig, nu heb ik dat opgelost met een dunne muts. :+
zie mijn review maar voor meer info.
Verder heb je nog wel meer headsets met 5.1 geluid.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-01-2011 12:29 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Tja dan zoek ik toch liever een headset uit 2010

Gezien de prijzen neig ik naar een Logitech G35.

wmb kan hier een slot op.

Heb vandaag mijn nieuwe Logitech G35 binnen gekregen.

[ Voor 66% gewijzigd door Frostbite op 03-02-2011 15:42 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+