Toon posts:

Alles wat je hartje begeert over Radeon2!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok guys, ik heb hier nog geen topic over gezien, dus dan open ik er maar n >:)

Heeft iemand al meer info over deze nieuwe chipset/kaart van Ati? Ik heb alleen gehoord dat hij kort na de Geforce3/NV20 zou uitkomen en dat hij de G3 z'n kontje hard gaar schoppen in prestatie, maar vooral in prijs >:)>:) ;)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

God, ik dacht die heeft info over de RadeonII!

Er is nog nauwelijks iets over bekend en hij komt waarschijnlijk pas in het 3e kwartaal uit.

Het enige dat ze hebben losgelaten is dat hij meer features zal hebben dan de GF3, dat hij programmeerbare T&L heeft (net zoals Gf3) en dat hij ca. 2x maal zo snel zal worden als de Radeon1.
Waarschijnlijk ook een maxxversie:9

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Ah, daarom reageert niemand :P niemand weet er nog wat over :'( terwijl ie toch net na de G3 zou uitkomen....

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

als je info wil over de radeon 2 kun je better "Het radeon topic" in de gaten houden, scheelt weer een hoop onnodige topics.

39

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Op Friday 16 March 2001 14:02 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ah, daarom reageert niemand :P niemand weet er nog wat over :'( terwijl ie toch net na de G3 zou uitkomen....
Hij zou uitkomen als de Geforce3 hype een beetje uitgeraasd was. OMdat ie nog niet eens uit is, en de hype toch al snel een maandje of twee a drie zal duren zou ik er maar niet op rekenen voor begin Juli op zijn vroegst.