Toon posts:

Google Chrome: Vreemd probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteravond een vreemd probleem met Google Chrome. Nadat ik last had van dit probleem, ben ik overgestapt op Google Chrome. Helaas had ik weer last van het probleem dat de Air weer niet uit z'n slaap kwam en heb ik dus een harde reset gedaan. Nadat het opnieuw opgestart was zien sommige sites (waaronder GoT en bijv. Nu.nl) er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/4474/screenshot20110131at841.png

Wat ik heb geprobeerd:
1. Chome opnieuw geinstalleerd.
2. Flash opnieuw geinstalleerd. Aangezien deze ingebouwd zit in Chrome, kan je het dus niet los downloaden en installeren. Dus middels Safari gedownload en opnieuw geinstalleerd.
3. Uitgelogd en opnieuw inloggen.
4. Opnieuw opgestart.
5. Alles gecleaned met OnyX en opnieuw opgestart.
6. Settings en prefs van Chrome doogespit, maar kon niets vinden.
7. Java opnieuw geinstalleerd.

Iemand die weet waar het aan kan liggen en, nog belangrijjker, hoe ik het kan oplossen?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:32
Het probleem is dat je CSS niet ingeladen wordt. Waar dat aan ligt weet ik dan weer niet. Wellicht een vinkje ergens in de settings?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Draai je bijv. plugins waar bij je CSS hebt uitgezet? Dit is inderdaad een CSS-kwesti...

Verwijderd

Topicstarter
Heb het doorgespit, maar qua settings heeft Chrome niet veel opties. Kon ook niets vinden dat met de CSS te maken had.
Heb ook geen extra plugins geinstalleerd.

Het komt overigens niet bij alle sites voor: Autoweek bijv. werkt niet, Autoblog daarentegen weer wel.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2011 09:31 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:32

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Thnx! Heb de cache gecleared en het werkt weer. :$

_/-\o_
Pagina: 1