Geachte,
Ik heb een klein probleem met mijn internet verbinding.
Als Ik met grabit aan het downloaden ben via de news server van Ziggo, mijn internet provider, dan gaat dit proleemloos.
Wil ik dan echter via een eweka server gaan downloaden, dan gaat het downloaden in grabit probleemloos, echter heb ik voor de rest in zijn geheel geen internet, dus geen websites kunnen bezoeken, geen mail ophalen, echt niets.
Ook met mijn iPhone heb ik dan via het wifi netwerk bij mij thuis geen verbinding.
Ik heb geprobeerd :
Aantal connecties in grabit terug te brengen naar 4 -> geen effect
Via ssl reader van eweka geprobeerd te downloaden -> geen effect
Fouter configuratie aanpassen -> geen effect
Firewalls uitzetten -> geen effect
Ziggo gebeld...............hahaha te naïef
Zelf dacht ik dat het misschien iets met poorten te maken had, maar dat zou toch vreemd zijn als dat zo zou zijn gezien het wel goed gaat als ik via de news server van Ziggo download.
Iemand enig iedee wat de oplossing kan zijn?
Ik heb een klein probleem met mijn internet verbinding.
Als Ik met grabit aan het downloaden ben via de news server van Ziggo, mijn internet provider, dan gaat dit proleemloos.
Wil ik dan echter via een eweka server gaan downloaden, dan gaat het downloaden in grabit probleemloos, echter heb ik voor de rest in zijn geheel geen internet, dus geen websites kunnen bezoeken, geen mail ophalen, echt niets.
Ook met mijn iPhone heb ik dan via het wifi netwerk bij mij thuis geen verbinding.
Ik heb geprobeerd :
Aantal connecties in grabit terug te brengen naar 4 -> geen effect
Via ssl reader van eweka geprobeerd te downloaden -> geen effect
Fouter configuratie aanpassen -> geen effect
Firewalls uitzetten -> geen effect
Ziggo gebeld...............hahaha te naïef
Zelf dacht ik dat het misschien iets met poorten te maken had, maar dat zou toch vreemd zijn als dat zo zou zijn gezien het wel goed gaat als ik via de news server van Ziggo download.
Iemand enig iedee wat de oplossing kan zijn?