Doen of niet doen? (Iphone 4 )

Pagina: 1
Acties:
  • 755 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudyy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 13:19
Hallo,
Ik kan nu voor 400 euro een zo goed als nieuwe iphone 4 uit amerika kopen, echter hij heeft een at&t simlock (moet gelijk aan dat filmpje van geohot denken:)) echter de verkoper claimt dat over 2 weken een nieuwe sim unlock en jailbreak word geleest. Wie kan mij hier wat meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:14
don't do it !

Het is altijd de vraag of de jb & unlock er over 2 weken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

If it looks too good to be true, it usually is.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Lijk me sterk..
Bij de mediamarkt kost hij nu 600 euro dan heb je voor 200 euro meer een Nederlandse versie, garantie en meer zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 19:36

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Als de iPhone nieuw is (en dus niet van een paar maanden geleden met oude softwareversie), dan heeft hij 4.2.1 er op staan. Die is op dit moment alleen tethered te jailbreaken, maar er is bijvoorbeeld nog geen unlock voor beschikbaar. Hoewel er op redelijke termijn (maar twee weken is volgens mij wel erg optimistisch) wel een jailbreak verwacht wordt voor 4.2.1 of 4.3 (die nu in beta is), is het nog altijd onbekend wanneer daar de unlock voor uitgebracht wordt. Zoals Wieriemaster ook aangeeft, betaal een paar centen meer en zorg dat je een factory unlocked telefoon hebt. Hoewel garantie en taal geen probleem zijn (Apple geeft wereldwijde garantie en elke telefoon heeft alle taakpakketten), is het het geld wel waard voor een factory unlocked telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de zomer komt toch een iphone 5 uit? Kan je niet beter eerst daar op wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:09:
van de zomer komt toch een iphone 5 uit? Kan je niet beter eerst daar op wachten?
Volgend jaar komt de iPhone 6, daar kan je beter op wachten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

In ieder geval: een iPhone 4 van 400 euro, waarbij deze doorgaans voor rond de 600 euro over de toonbank gaat klinkt iets te goed. Daarnaast is het zeker of en wanneer er een unlock beschikbaar komt. In ieder geval zit hier verder weinig discussiewaarde aan en daarom gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.