Return To Mysterious Island 2 - scherm flikkert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik hoop dat ik hier in het juiste forum zit, want het zijn er nogal wat. Op de rest van het internet ook, en daar ben ik natuurlijk al geweest.

Het probleem is dat ik Return To Mysterious Island 2 es wilde proberen (volledige versie, niet demo) maar dat het scherm nogal flikkert. Animaties en cutscenes flikkeren tussen 2 frames, en bij cutscenes staat het hele vorige scherm er dwars doorheen. Koppijn-knipperen dus.

Voordat ik de nieuwste videodrivers had geïnstalleerd, was het probleem nog een stuk erger. Toen was het meer een dia-show en het spel wist gewoon niet meer welke frame waar hoorde. Nu is het gewoon knipperen. Een klein beetje speelbaar, maar no way dat het zo hoort.

Ik heb dus de nieuwste videodrivers geinstalleerd. Ook heb ik suggesties op verschillende fora opgevolgd: PhysX uitzetten (d.w.z. op "CPU" instellen), anti-aliasing uitzetten in de driver en acceleratie van geluid uitzetten (wat in win7 niet eens kan - je kunt alleen "enhancements" uitzetten).

Mijn systeem bestaat uit:
Windows 7 x64
GeForce 8800GT
Onboard geluid van Asus P5Q mobo
Core 2 Quad

Weet iemand wat ik verder nog kan proberen?

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-08 11:46

LieveNiels

On Fire

Onboard video proberen als je het hebt. Dan kun je de videokaart uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Heb ik niet. Maar alle andere games werken gewoon, dus het is geen kapotte videokaart ofzo. RTMI 1 werkt trouwens wel gewoon. Die heb ik vanmiddag nog ff uit zitten spelen (juist om RTMI 2 te gaan doen ;))

日本!🎌