Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 13:13
Nou heb ik sinds een paar dagen de ontdekking Whatsapp gedaan voor Nokia.

Hele idee en programma gaat prima over mn wifi, geen probleem daar.

Maar wel me t volgende. Ik kan de W-Lan scan niet meer uitkrijgen. Whatsapp blijft de verbinding op 1 of andere manier open houden, waardoor t verbruik heel hoog blijft. Zo erg zelfs dat ik nu van 1x in de week naar iedere dag 2x moet opladen.

Nou kan ik daar ook wel mee leven. Maar t probleem voor mij ligt m in hierin:

Hoe krijg ik t voor mekaar dat Whatsapp gewoon afsluit en daarmee stopt met de verbinding openhouden zodat t verbruik weer afneemt en ik niet smorgens wakker word met een lege telefoon naast me?

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
1) heb je de laatste versie?
2) gebruik netqin mobile guard om het process whatsapp te killen. dan sluit ie pas echt af.
3)zoek eens op whatsapp in het n97 of n8 topic, staat hetzelfde probleem vaker gemeld

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 13:13
ja laatse versie (is overigens voor Nokia nog in beta)
ja die heb ik gedaan maar er blijft een wifi verbinding open/actief

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Dat is normaal bij gebruik van Whatsapp, anders weet Whatsapp niet dat er een nieuw bericht voor je is :)

Natuurlijk is het niet handig dat je het niet kan uitzetten, maar dit is op de E63 niet anders dan op andere toestellen :)