2.1 Speakersetje

Pagina: 1
Acties:

• Interpird
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Hallo iedereen,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een betaalbare 2.1 speakerset
ter vervanging van mijn 2.0 US Blasters.

Mijn budget is zo'n 70 Euro en ik wil er vooral muziek mee luisteren.
grote v.d. subwoofer, uiterlijk etc speelt geen rol ik wil echter
wel graag redelijk geluid en de speakers moeten ook een beetje hard kunnen zonder
dat dat het geluid ten slechte komt.

Speakers die ik op het oog heb zijn:
Logitech Z523
Creative Inspire T3130

Als ik op internet naar reviews zoek dan komen deze twee er beiden niet echt goed doorheen.

Wat is nou echt een goed en betaalbaar 2.1 setje?
Suggesties graag :)

PS: Als jullie zeer goede 2.0 speakers vinden is dat ook prima maar liever 2.1

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-12-2025
http://tweakers.net/price...T1vXdvf85gSZYY1q91nH41Vov

Eventueel de filters nog even tweaken kwa specs. Succes...

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Een budget van 70 euro. Das dus te weinig voor datgene wat jij wilt, en dat zeg je zelf ook al want die 2 setje hebben matige reviews.

Enige redelijke 2.1 set die er is is de Logitech Z2300. Ik zou zeggen spaar even door.

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-12-2025
Daarentegen staat de Z2300 nu in de V&A voor 70 euries. :)

V&A aangeboden: Logitech Z-2300

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-01 14:01
Inderdaad.
Een echt goede 2.0/2.1 speakerset zul je voor 70 eurpoo niet vinden.
Ik heb ook een tijdje geleden naar een nieuwe set gezocht, eerst was mijn budget ook maximaal 100 euro, maar ik kwam na een discussie in mijn topic toen thuis met een Z-5500, van 270 euro :'(

Ik heb er gelukkig echt nog geen spijt van gehad, ik geniet er nog steeds elke keer van als ik game/muziek luister/ film kijk enz.

De z-5500 is 5.1, maar zoals hierboven genoemd is, de z-2300, die is ongeveer hetzelfde als de z-5500, alleen is deze 2.1.
pricewatch: Logitech Z-2300
hij kost dus ongeveer 140 euro..

Edit: ^^ dat is misschien wel iets, mooie speakerset en binnen budget.

Ik weet wel dat de garantie bij Logitech erg goed is, dus daar hoeft je je in ieder geval geen zorgen over te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door yannickie111 op 30-01-2011 17:14 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-01 17:26

The Chosen One

Zie signature!

Altec heeft prima 2.1 speakersetjes <70 euro.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Interpird
  • Niet online
Oke bedankt voor de tips

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:10

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Als je toch stereo overweegt en je wilt maximaal 70 euro uitgeven. Ook wil je er voornamelijk muziek mee luisteren.

Kringloop een versterker ophalen. Of op marktplaats. Koop daar voor wat euro's leuke speakers bij ook op marktplaats. Klaar is de TS.

Bijvoorbeeld:

http://link.marktplaats.nl/417936969

Gratis :+ YEAH! Overigens zijn een beetje speakers bij de kringloop ook niet zo duur.

http://link.marktplaats.nl/417885385

50 euro voor de versterker. Ver onder je budget van 70 euro. Maar kwalitatief wint hij het van de gemiddelde PCspeakerset.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-01 14:03
Touchdomex schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:22:
Als je toch stereo overweegt en je wilt maximaal 70 euro uitgeven. Ook wil je er voornamelijk muziek mee luisteren.

.....

50 euro voor de versterker. Ver onder je budget van 70 euro. Maar kwalitatief wint hij het van de gemiddelde PCspeakerset.
Ik kan me vergissen hoor.. Maar dit is toch allemaal stereo en geen 2.1?

• Interpird
  • Niet online
ja en waar moet ik een koelkast van een versterker neerzetten dan?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:10

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Powergrim schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:28:
[...]

Ik kan me vergissen hoor.. Maar dit is toch allemaal stereo en geen 2.1?
Goed gezien :)
Interpird schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:30:
ja en waar moet ik een koelkast van een versterker neerzetten dan?
Geen idee. Dat kan ik niet zien vanaf hier :) Ik heb mijn monitor op de versterker staan. Kan allemaal.
Mijn budget is zo'n 70 Euro en ik wil er vooral muziek mee luisteren.
grote v.d. subwoofer, uiterlijk etc speelt geen rol ik wil echter
wel graag redelijk geluid en de speakers moeten ook een beetje hard kunnen zonder
dat dat het geluid ten slechte komt.
Jij wilt een stereoset 2.1 of 2.0 om vooral muziek mee te luisteren. Ook wil je hard ermee kunnen zonder dat het geluid ten slechte komt. Imho kom je dan direct bij een echte stereoset en niet bij PCspeakertjes...
PS: Als jullie zeer goede 2.0 speakers vinden is dat ook prima maar liever 2.1
Hierin laat ik dus zien dat je met een 2.0 set samengesteld voor minder dan je budget een geluid kan creëren wat je met normale PCspeakers niet haalt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Interpird
  • Niet online
Mijn vader heeft ook nog wel een versterker,
dus nu je het zegt kan ik wel eens even wat gaan proberen,
bedankt voor de tip!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Speakers zijn audiodevices, en de betere zou je zelfs als Hi-Fi kunnen bestempelen. Waarom dump je dan een vraag erover in Overige Hardware, in plaats van het in Audio & HiFi te posten :?

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-01 09:54
Ik vond ook de Samsung Pleomax S2-500B 2.1 set beter dan ik had verwacht voor de prijs en de omvang van de sattelieten. En geen plastic maar hout :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-02 14:03

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb via Ebay een Samsung HT-C420 set bemachtigd met een heel klein beetje schade voor EUR 68,50 inclusief verzending: pricewatch: Samsung HT-C420

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-01 18:11

Hokkie

Hello

Beetje Google, pricewatch en marktplaats, zou je eind moeten komen...

Maar goed, kijk eens tweedehand naar een harman kardon soundsticks ii en je hebt een prima setje. Hou je meer van boemerige bassen is logitech een prima alternatief. Succes!

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Pagina: 1