Hallo, ik zoek een driver voor de Speedtouch 170 accesspoint. Het is een prima dingetje voor boven, ik moet hem nog beveiligen en ik kom de AP ook niet in!
http://www.modem-help.co....ss-Point.html?downloads=1
eerste link van google, is toch niet zo moeilijk
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
een driver? waarvoor heb je een driver nodig?
normaliter sluit je deze met een netwerkkabel op je pc aan en benader je deze dmv het ip-adres.
Dan stel je deze in naar voorkeur.
Verschaf meer informatie en vermeld wat je al gedaan hebt.
normaliter sluit je deze met een netwerkkabel op je pc aan en benader je deze dmv het ip-adres.
Dan stel je deze in naar voorkeur.
Verschaf meer informatie en vermeld wat je al gedaan hebt.
En die had ik inderdaad ook gevonden. maar om het meteen te verklappen vond ik ook zo zinloos. TS mag wel wat meer werk doen alvorens een topic te startenchucky666 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:50:
http://www.modem-help.co....ss-Point.html?downloads=1
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 14:53 ]
Connecten naar de AP gaat niet. Ik gebruik dan HTTP://10.0.0.138
Ik zou (als ik jou was) eerst eens op zoek gaan naar de handleiding, daar staat alles wel in...
Waarschijnlijk is de 10.0.0.138 je router/modem (althans, dat IP adres kom ik wel vaker tegen).
Waarschijnlijk is de 10.0.0.138 je router/modem (althans, dat IP adres kom ik wel vaker tegen).
Eerst het probleem, dan de oplossing
Verwijderd
Dat is inderdaad het ip adres van speedtouch modems.lier schreef op zondag 30 januari 2011 @ 15:34:
Ik zou (als ik jou was) eerst eens op zoek gaan naar de handleiding, daar staat alles wel in...
weet niet of het bij gateways verschilt.
Een handleiding daarvan is echt ontvindbaar op internet. Ik kom er echt niet in.
Verwijderd
Staat er geen ip-adres op de onderzijde van de Speedtouch 170?babbi schreef op zondag 30 januari 2011 @ 15:39:
Een handleiding daarvan is echt ontvindbaar op internet. Ik kom er echt niet in.
was zelf ook al op zoek naar zo'n handleiding.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 15:46 ]
de handleiding staat ook gewoon bij de link die ik gaf.
Nou ik zie de handleiding toch echt niet, zie hele andere dingen
Ik heb het doorgelezen maar ik heb toch ook software nodig. En dat staat er niet op.
Verwijderd
Om het apparaat te bereiken heb je geen software nodig lijkt me, niet noodzakelijk als je het mij vraagtbabbi schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:33:
Ik heb het doorgelezen maar ik heb toch ook software nodig. En dat staat er niet op.
pppffffff staan gewoon in de link hoor : http://download.modem-hel...peedTouch-170/Drivers/UK/
Ligt eraan. Vroeger had je nog wel eens apparaten die je alleen met een crappy tooltje moest configureren, en geen web-based config kenden.Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:38:
[...]
Om het apparaat te bereiken heb je geen software nodig lijkt me, niet noodzakelijk als je het mij vraagt
Maar goed, TS kan beter gewoon voor 25 eur een nieuw APtje kopen.
Die 170 is uit het jaar kruik: 11Mbit, 10Mbit netwerkpoort (maar dat boeit niet bij 11Mbit). Belangrijker is beveiliging: Het zou me verbazen als dat ding meer dan WEP ondersteunt. WPA betwijfel ik..
Pagina: 1