Defecte Syrincs M3-220 DT

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Topicstarter
Ik heb in mei 2007 een Syrincs M3-220 DT set gekocht bij Thomann, hieraan was al direct een mankement (voorkant van de woofer bleek los te zitten wat ging trillen en veel lawaai maakte als er muziek werd gespeeld).

Ik heb hiervoor een mail gestuurd naar de klantenservice van Thomann, maar voor deze set was opgehaald was het probleem echter verdwenen, en om nou een set mogelijk weken kwijt te zijn (moet naar Duitsland worden gestuurd) heb ik het maar gelaten voor wat het was.

Nu bijna 4 jaar later treedt precies hetzelfde probleem op, ik heb dus bewijs dat het mankement er al was toen ik deze set nog maar net had (heb netjes alle e-mails van het probleem inclusief beschrijving van het probleem).

Heb ik nu nog recht op garantie, de verwachte levensduur van zulke speakers mogen toch hopelijk wel hoger zijn?

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:30

paQ

Je hebt bewust gekozen het probleem destijds niet te laten onderzoeken/repareren.
Misschien had Thomann de set wel gewoon geruild tegen een set die het mankement niet had.

Om daar 4 jaar later nog eens aanspraak op te maken zal niet gaan.
Zelfs al hás je het toen laten repareren en het was nu teruggekeerd, dan heb je niet meer dan een historie, maar na 3 jaar gebruik... sja

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik ben het eens met paQ, maar zou de leverancier nog eens een vriendelijke email sturen met bewijs van de geschiedenis. Ik zou daarbij kiezen voor een vriendelijke insteek :)