review m17x

Pagina: 1
Acties:

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:36
Geachte Redactie,

als eerst wil ik even vertellen dat tweakers.net helemal tegek is, als ik een aankoop doe, kijk ik eerst hier naar reviews of prijzen.
nou zit ik er over te denken om een alienware m17x te kopen, maar tot mijn verbazing heeft tweakers.net geen review over dit product gemaakt. mijn vraag is dus, waarom is hier nog geen review over, en komt hier nog een review over?

Alvast bedankt!

Stefan.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb je al bij de user reviews gekeken? Ik vind bijvoorbeeld dit: pricewatch: Dell Alienware M17X10-Q111NL

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:36
Bor de Wollef schreef op zondag 30 januari 2011 @ 13:32:
Heb je al bij de user reviews gekeken? Ik vind bijvoorbeeld dit: pricewatch: Dell Alienware M17X10-Q111NL
daar had ik inderdaad al bij gekeken, maar de reviews die door tweakers.net zelf worden gehouden, gaan meer in op het ontwerp, eventuele nadelen, accu duur, prestaties en al dat andere wat ze testen bij een laptop ( zoals of het toetsenbord kan indrukken in het midden ) en omdat deze laptop volgens veel mensen als de natte droom van een gamer wordt beschouwd, viel het me eigenlijk tegen dat er niet veel reviews zijn, misschien kan de redactie deze laptop nog een keer reviewen? (A)