Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC standaard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers :) ,

Ik heb onlangs een nieuwe pc case gekocht, deze is een full tower van NZXT(phantom).
Mijn oude case hangt onder mijn bureau(Antec Three Hundred), maar de hoogte van de Phantom is zodanig dat de oude beugel die ik heb te weinig ruimte bied. :(

De Phantom heeft een hoogte van 54 cm, de beugel ook wat niet praktisch is om de AAN knop in te drukken(deze zit aan de bovenkant).

Is er naast een beugel ook een andere oplossing, want ik wil mijn PC niet op de grond hebben.
Dit mede omdat dit slecht is voor de pc. ;)

Iemand een suggestie(heb internet al afgezocht). :)

Alvast bedankt,

Maxie1992

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Hoezo is het slecht voor een pc om op de grond te staan?

Scientia potentia est

Verwijderd

Topicstarter
Nou dit komt omdat we twee honden hebben en zo veel haren, lijkt me niet ideaal om dan de
pc op de grond te zetten. ;)

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-11 21:48

Gilraen

The audacity!

Euhm.. gewoon op een kruk/blok-iets zetten? Denk dat wij je vrij weinig echt nuttige tips kunnen geven want alleen jij weet hoeveel ruimte je hebt en hoe je bureau eruit ziet, dus zal je toch echt zelf creatief moeten worden. Er bestaat heus geen magische beugel ofzo die wel opeens past :P Zou gewoon lekker een keertje door de Gamma of de Ikea wandelen oid!

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Verwijderd

Lady_G schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:08:
Euhm.. gewoon op een kruk/blok-iets zetten? Denk dat wij je vrij weinig echt nuttige tips kunnen geven want alleen jij weet hoeveel ruimte je hebt en hoe je bureau eruit ziet, dus zal je toch echt zelf creatief moeten worden. Er bestaat heus geen magische beugel ofzo die wel opeens past :P Zou gewoon lekker een keertje door de Gamma of de Ikea wandelen oid!
Een dicht kastje met een open achterkast 2 centimeter van de muur?
ideeën genoeg maar sluit me aan bij Lady_G

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 13:26:
Nou dit komt omdat we twee honden hebben en zo veel haren, lijkt me niet ideaal om dan de
pc op de grond te zetten. ;)
En jij denkt dat deze haren niet op die plank terecht komen :9? Daarvoor heeft men stoffilters uitgevonden. .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1