• CQC AnacondA
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:33
Even een paar korte vraagjes.
Ik wilde namelijk een soort Nvidia 8XXX revisited doen.
Ik heb immers nu de meeste 8XXX kaartjes liggen (2X GT 2X GTX, 2X 8600GS, een GTS 320 en een 512)
Wel aardig om een keer uit te zoeken. Om SLI eens te checken.
Echter ik loop dus tegen wat probleempjes aan.

Hoe maak je een review van meerdere kaarten? Of dien je dat gewoon hier op het forum te posten?
De volgende vraag is een technische.
Mijn oude 800Watt voeding is al een tijdje terug overleden. Maar voor de 2x 8800GTX heb ik de nodige power nodig. Kan je niet gewoon een extra voeding even aanhangen (2x 450 Ofzo) voor de 2de GTX?
Hoe start je dan zo'n ding? Ik heb wel een extra bordje om het aan te hangen maar het lijkt me niet de meest praktische oplossing.

• Allubz
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-05 14:28
Het is meer een persoonlijk project dan een enkele productreview of een round-up zoals reviewers voor Tweakers.net schrijven. Ik denk dat als je resultaten wilt posten (eigenlijk is alles al bekend dus je zult wel met iets nieuws moeten komen voor een 'beetje' aandacht) je het beste op het forum kunt beginnen.

Je kan een tweede voeding gebruiken voor andere componenten. Het kickstarten van een voeding is heel simpel via een zoekmachine te vinden, je moet twee pinnetjes van je 24-pin connector shorten zodat de voeding denkt dat het met een moederbord in contact staat.

[Voor 0% gewijzigd door Allubz op 30-01-2011 11:51. Reden: typo]

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:05
...je moet twee pinnetjes van je 24-pin connector shorten zodat de voeding denkt dat het met een moederbord in contact staat.
En dat is de groene draad met een willekeurige zwarte draad.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee