Hp Pavilion p6655

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey guys,

Ik heb vandaag bij de mediamarkt de HP Pavilion p6655 gevonden.

http://h10010.www1.hp.com...6655nl%20desktop-pc&cc=nl

Tijdens de btw vrije dagen gaat deze over de toonbank voor 587,38 euro.
Aangezien ik niet zo veel verstand heb van computers vroeg ik mij af of dit het geld waard is.
Ik ben op zoek naar een low budget gaming pc.
Kan ik met de bijgeleverde ATI Radeon HD5450 (1GB variant) mee, of is dit echt te weinig.

Groet

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel leuk dat je een nieuwe PC hebt, maar ik mis toch echt de discussiewaarde.
En, je koopt eerst een PC, en gaat vervolgens onderzoek doen over de kwaliteit daarvan, dat is niet echt slim ;) Je vraag kan overigens makkelijk worden beantwoord een grafische kaart + spel in google in te vullen, als je dat had gedaan zou je weten dat een HD5450 weinig soeps is voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nooit gezegd dat ik hem heb gekocht.
Ik ben nog in beraad of ik hem zal kopen. Daarom heb ik het topic aangemaakt.
Mijn budget ligt zelf tussen de 500 en 600 euro. Bij mediamarkt werd aangegeven dat deze pc geschikt is voor gaming.
Ik heb op google gezocht en inderdaad gevonden dat het geen top kaart was. Mijn vraag was dan ook of het systeem, voor het geld, adequaat is of dat jullie een andere optie weten/aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hier wat aan sleutelen en dan kun je wel behoorlijk gamen:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 00:53:
Mijn budget ligt zelf tussen de 500 en 600 euro. Bij mediamarkt werd aangegeven dat deze pc geschikt is voor gaming.
Just no.

de processor in dat systeem kost €200, de grafische kaart kost €40. Als je wilt gamen heb je meer aan een tegenovergestelde verhouding.

Kortom: als je wilt gamen doe je aan dit systeem een miskoop, een grafische kaart als deze is bedoeld voor de huis-tuin-en keukengebruiker: slechter dan dit zal het niet worden.

Overigens, voor contreet aankoopadvies verwijs ik je naar Best Buy Guide overzichtstopic, zoals in het CSL beleid te lezen is zijn losse aankoopadviestopics niet toegestaan. :) Op GoT verwachten wat meer inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het advies. Aangezien morgen de laatste dag is van de eerder genoemde actie probeerde ik zo snel mogelijk wat professioneel advies op te zoeken. Mijn excuses dat ik hierdoor een verboden topic ben begonnen. Ik was hier niet van op de hoogte.
Ik zal het systeem links laten liggen.
Pagina: 1