Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385002

Topicstarter
Beste mensen.. vanavond is tijdens het upgraden van de software via Samsung Kies er blijkbaar iets niet goed gegaan.. Nadat ik daadwerkelijk minutenlang (toch zeker 15) heb gewacht en mijn telefoon niets deed en ik mijn toestel opnieuw startte verschijnt er het volgende op het scherm;

Android System Recovery

Samsung Recovery Utils
- for BML -

Reboot System Now
Apply sdcard: update.zip
wipe data/factory reset
wipe cache partition

# MANUAL MODE #

--- Appling Muti-CSC --
mutlicsc : src /system/c
c/XEN/sustem/ .

Heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos? Ik kan geen kant meer op. Ik heb het toestel via Bol.com besteld en wil, als het even kan, het oplossen van achter mijn pc.

Alvast heel veel dank voor tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Dit is de zogenaamde recovery mode. Je moet gewoon even de originele software op je SD-kaart zetten en vanuit recovery mode terugzetten naar de NAND. Als je voor de optie "wipe data/factory reset" kiest, wat gebeurd er dan?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemind
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05-2014
wat voor update, is er update voor 551,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bird101
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-04 15:19
Dit heb ik ook gehad. In eerste instantie zegt kies dat het allemaal goed is gegaan en je moet rebooten en dan krijg je dit menu. Dan is er even paniek.

Ik heb de optie "Reboot" uit het menu geselecteerd.

Dit doe je door het toetsenbord uit te klappen en vervolgens de juiste optie te selecteren (met pijltjes) in dit geval Reboot. Je selecteert dit door de shift key of alt key of iets dergelijks. Weet niet meer precies welke key dit was. Na een reboot was het systeem ok en de firmware toch goed gegaan.

Alleen weet ik niet wat de nieuwe firmware precies zou moeten hebben opgelost. Ik hoopte een probleem met Bluetooth (en Car Kit) maar dit blijkt niet opgelost.
Weet iemand waar je een beschrijving kan vinden van de firmware versie (detailed log) ?

Heb ook een ander Android device (Archos) en daar is het allemaal keurig beschreven en ook een uitstekend forum, maar bij Samsung kan ik die niet vinden.