Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, sinds gisteren doet mijn mobiel het niet meer (sony ericsson w595).
ik wilde foto's overzetten en nadat dat was gelukt (met dat nieuwe programmatje, media go) werd mijn telefoon geupdate ofzo. ik vond het te lang duren en mijn telefoon ging uit dus ik drukte op annuleren en heb mijn telefoon uit de computer gehaald. daarna starte hij niet meer op. toen heb ik de batterij eruit en erin gedaan en starte hij weer op. alleen nu kan ik niks meer, ik krijg nadat ik mijn pincode heb ingevoerd het bericht: configuratiefout. neem contact op met uw netwerkoperator of servicecentrum.
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen en kan nergens vinden hoe ik dit moet oplossen.
kan iemand mij zo snel mogelijk astublieft helpen? alsvast heel erg bedankt.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:39:
configuratiefout. neem contact op met uw netwerkoperator of servicecentrum.
Je geeft je antwoord zelf

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar hoe en wat moet ik dan doen? Wie of wat is die netwerkoperator of servicecentrum dan?

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:45:
[...]

Ja, maar hoe en wat moet ik dan doen? Wie of wat is die netwerkoperator of servicecentrum dan?
Tent waar je die telefoon gekocht heb.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-11 19:01

itsalwaysme

Graast voor DB

Waar heb je hem gekocht? Daar dus.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gekocht bij de Phonehouse, maar kun je dat niet op een andere manier doen i.p.v.
naar de winkel? want dan moet ik tot maandag wachten.
is daar geen andere manier voor? ik kan hem dus ook niet aansluiten op mijn pc omdat je dan eerst op 'telefoonmodus of mediaoverdracht' moet klikken om verbinding te maken.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:39:
ik vond het te lang duren en mijn telefoon ging uit dus ik drukte op annuleren en heb mijn telefoon uit de computer gehaald. daarna starte hij niet meer op.
Tja, je eigen fout.

Kun je die update niet nog eens draaien? Misschien dat je 'm dan weer aan de praat krijgt.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik denk dat je zult moeten wachten. Je kan natuurlijk de SIM-kaart tijdelijk in een andere telefoon doen.......

Verwijderd

Topicstarter
bas-r schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:50:
[...]

Tja, je eigen fout.

Kun je die update niet nog eens draaien? Misschien dat je 'm dan weer aan de praat krijgt.
ja, ik wilde dat ook doen, maar als ik mijn telefoon wil verbinden met de pc krijg ik altijd eerst een menutje waar ik uit moet kiezen (mediaoverdracht enz.) en dat krijg ik nu dus niet, dus ik kan niks doen.

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-11 19:01

itsalwaysme

Graast voor DB

Je hebt waarschijnlijk tijdens het updaten van de firmware je telefoon los gekoppeld. Zoals de software het aangeeft moet je dat NIET doen.
Nu zal je gsm waarschijnlijk in een safe-modus opstarten, waardoor je dingen kunt herstellen. Al zal alleen SE of een winkel dat kunnen doen.

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11 13:43
telefoon inleveren bij de winkel. deze stuurt hem op om, denk ik, een dead phone flash uit te voeren. het afbreken van een update zorgt in de regel voor veel problemen

Verwijderd

Topicstarter
itsalwaysme schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:56:
Je hebt waarschijnlijk tijdens het updaten van de firmware je telefoon los gekoppeld. Zoals de software het aangeeft moet je dat NIET doen.
Nu zal je gsm waarschijnlijk in een safe-modus opstarten, waardoor je dingen kunt herstellen. Al zal alleen SE of een winkel dat kunnen doen.
Oke, dan zal het toch maar de winkel moeten worden. :|
Wat is SE eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Oke, nou ik ga dus echt nooit meer zo'n update afbreken.
Als ik het goed begrijp doet daardoor mijn mobiel het niet meer en is de enige oplossing
naar de winkel gaan die hem vervolgens opstuurt om hem te laten maken?

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:24
Sony-Ericsson.

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja, sorry dat is dom van me ;)

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51

Harrie

NederVlaming

SE -> Sony Ericsson.. hmm ok, dat dus

[ Voor 32% gewijzigd door Harrie op 29-01-2011 18:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand een idee/tip?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik fix de titel even. :)

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ben naar de winkel geweest en hij wordt nu opgestuurd naar het repair centrum.
Bedankt!
Pagina: 1